« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی شبکه امداد و نجات و پاسخگویی سریع و بهینه به حوادث و سوانح احتمالی در تابستان ۱۴۰۱ و کاهش آسیب های ناشی از این وقایع و افزایش ایمنی و آرامش روحی و روانی جامعه، طرح ملی امداد و نجات تابستانه جمعیت هلال احمر از امروز دوم تیرماه لغایت هشتم مهرماه توسط جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در سراسر استان به اجرا درخواهد آمد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛سید امان الله جهانبین مدیرعامل این جمعیت از آغاز به کار طرح ملی امداد و نجات تابستانه جمعیت هلال احمر در این استان خبر داد .

جهانبین افزود: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هدف ارائه خدمات امداد و نجات در حوادث و سوانح احتمالی در نقاط پرتردد و خطرپذیر کشور در قالب طرح ملی امداد و نجات تابستانه، مبادرت به استقرار پست های موقت در کنار پایگاه های امداد و نجات ثابت و شبانه روزی درسطح کشور نموده است تا با به کارگیری نیروهای امدادی و خودروهای امداد و نجات و تسریع در انجام عملیات های امداد و نجات نسبت به کاهش آسیب های ناشی از حوادث و سوانح احتمالی ، موجب افزایش ایمنی و آرامش روحی و روانی هموطنان عزیز در مسافرت های تابستانی گردد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در طرح امداد و نجات تابستانه ۱۴۰۱ که از ۲ تیرماه لغایت ۸ مهرماه به مدت ۱۰۰ روز به اجرا در خواهد آمد ۸ پایگاه ثابت (۵ پایگاه جاده‌ای ،یک پایگاه کوهستان، یک پایگاه آنست = سگ‌های زنده‌یاب و یک مرکز فرماندهی EOC ) و۴ پست موقت امداد و نجات با حضور ۵۵ نیروی عملیاتی روزانه و ۳۷ نیروی امدادی پشتیبان و بهره‌مندی از ۱۵ دستگاه آمبولانس و خودرو ست نجات و ۲۲ دستگاه خودروی پشتیبان فعالیت خواهند نمود .

جهانبین ابراز امیدواری کرد : با همکاری و توان افزایی همه دستگاه های دخیل و همکار در این طرح از جمله سازمان مدیریت بحران ، نیروهای انتظامی ، پلیس راهور ناجا ، اورژانس ، راهداری ، امداد خودرو و ... بتوانیم بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت مطلوب به هم استانی های عزیز و مسافرین تابستانی ارائه نماییم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین