« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
در نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان شد:
نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع انتظارات رسانه ها از متولیان فرهنگی و آموزشی در یاسوج برگزار شد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت حماسه پد خندق به بیان رسالت این سازمان پرداخت و گفت: سازمان بسیج رسانه یکی از قشرهای ۲۲گانه بسیج در استان است که وظیفه جذب و شبکه سازی سازی اصحاب رسانه بسیجی استان را به عهده دارد و در طول سال برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی، رفاهی و معیشتی برای اصحاب رسانه برگزار می نماید.  

سرگرد فخرالدین رضایی ابراز داشت: در هیئت اندیشه ورز این سازمان نیز مطالبات خبرنگاران، دستگاههای اجرایی و مردم با تعاملاتی که برقرار می شود احصا و پیگیری می شود.

وی آموزش و پرورش را از دستگاه‌های مهم فرهنگی و آموزشی اثر گذار در توسعه کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به اثرگذاری عظیم آموزش و پرورش در آموزش و تربیت نسل آینده، تحول و توانمندسازی نو به نوی کارکنان در این دستگاه الزامی است.

رضایی افزود: رسانه های استان در راه تحول و جبران مشکلات گذشته در حوزه آموزش و پرورش استان، در کنار آموزش و پرورش است.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: رسانه‌ رکن مهم فرهنگسازی در جامعه است که رسالت عظیمی در بیان خدمات نظام اسلامی و انعکاس مشکلات مردم به مسؤلان را بر عهده دارند.
سید ولی موسوی با بیان این که، هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان ، گفتمان سازی و مطالبه گری از مدیران استانی را دنبال می کند گفت: با برنامه ریزی های انجام شده جلسات هیأت اندیشه ورز بزودی با خبرنگاران شهرستانهای کهگیلویه و گچساران برگزار خواهد شد و تلاش می کنیم از ظرفیت‌ها برای ارتقا کیفی رسانه ها بهره گیریم.

وی توجه به رعایت اخلاق حرفه ای در رسانه ها را ضروری دانست و گفت: پرداختن به مسائل توسعه ای استان و پرهیز از حاشیه سازی ها بیش از گذشته باید مد نظر رسانه ها قرار بگیرد.

موسوی، که رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پروش استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز بر عهده دارد از آمادگی این اداره کل برای همکاری با رسانه ها در حوزه های مختلف رفاهی و آموزشی خبر داد و گفت : در دوره جدید مدیریتی آموزش وپرورش پیوند بین خبرنگاران و رسانه ها ، شکل بهتری خواهد گرفت و در موضوعات مختلف حامی خبرنگاران هستیم تا با نگاهی متفاوت به سمت فرداهایی روشن تر و زیباتر حرکت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از دغدغه مندی اصحاب رسانه نسبت به حوزه آموزش و پرورش تقدیر کرد و گفت: آموزش و پرورش برای اینکه بتواند تربیت رابه خوبی اجرایی کند به تجهیزات، امکانات و محتوا نیاز دارد.

حسنعلی عزت خواه به کمبود فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و افزود: سه هزار صندلی برای دانش آموزان این شهرستان کمبود داریم.

وی گفت: سالانه ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دانش آموز مهاجر به یاسوج مرکز استان وارد می شود که متناسب با این دانش آموزان تجهیزات و امکانات آموزشی وجود ندارد. 

وی ابراز داشت: ۱۲۷ مدرسه ، ۳۵۰ کانکس،  ۲۱۶ مدرسه دوشیفت چرخشی، ۳۹۹ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی در سطح استان وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: گروه جهادی آموزش و پرورش در مناطق محروم استان در حال فعالیت هستند و در قالب طرح نذر خدمت به دانش آموزان خدمات رایگان ارایه می دهند و از مهرماه تدریس دبیرستان البرز تهران به صورت آنلاین برای دانش آموزان خوابگاهی کهگیلویه و بویراحمد پخش خواهد شد.

عزت خواه کار جهادی و انقلابی را برای برون رفت آموزش وپرورش از مشکلات و کمبودها را ضروری دانست و گفت: با رایزنی با مسؤلان کشوری، استاني و خیرین تلاش می کنیم که در رفع نیازهای آموزشی گام برداريم که در این زمینه نیازمند حمایت اصحاب رسانه نیز هستیم.

وی از اصحاب رسانه استان خواست تا در بحث جهاد تبیین فکری و فرهنگی نیز آموزش و پرورش را کمک کنند.

در این نشست اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نظرها و دیدگاه های خود درباره مسائل فرهنگی و آموزشی را بیان کردند و راهکارهایی نیز ارایه دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: