« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
هم‌زمان با هفته قوه قضائیه؛
همزمان با هفته قوه قضائیه رییس دادگستری.دادستان .قضات و کارکنان دادگستری شهرستان لنده با امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛همزمان با هفته قوه قضائیه رییس دادگستری.دادستان .قضات و کارکنان دادگستری شهرستان لنده با امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار رئیس دادگستری شهرستان لنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ،دکتر بهشتی را عالمی فرزانه و اندیشه وی را الگویی تمام عیار در جامعه امروز دانست وگفت : وجود دستگاه قضا و عدالت آن در صدور احکام قضایی زمینه ساز ایجاد جامعه سالم است.

ایرج علیبازی با ارائه گزارشی از عملکرد دادگستری شهرستان لنده  از سرعت و دقت در پرونده های قضایی خبر داد و گفت:در زمان بیماری منحوس کرونا و بعد از آن دستگاه قضا، با تمام توان و با وجود کمبود نیرو و امکانات به فعالیت‌های خود ادامه داد.

وی افزود:با وجود کمبود فضای فیزیکی چه در دادسرا و چه در دادگاه، همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا خللی در کار مردم به وجود نیاید.

رئیس دادگستری لنده اظهار داشت: همکاران شاغل در دادگستری شهرستان بر مبنای تعهد و مسئولیت به منظور اجرای عدالت سختی و فشار کار را تحمل می‌کنند و تلاش خواهیم نمود تا به آرمان‌های انقلاب نزدیک و نزدیک تر شویم.

قاضی علیبازی در ادامه گفت:در یکسال گذشته در حوزه قضایی ۵۳۳۶پرونده ورودی داشتیم و خروجی آن ۵۳۲۶ پرونده بوده که آمار خیلی خوبی است یعنی به همان اندازه که ورودی داشتیم تقریبا خروجی داشتیم و شورای حل اختلاف هم ۴۵۰ورودی و ۴۴۶خروجی پرونده داشت

ایشان از  افزایش تعداد پروندها و دعاوی در یکسال اخیر خبر داد و اظهار داشت:  گاهی مردم از روند نوبت دهی گلایه دارند که علت آن  زیادی پرونده ها می باشد.

در ادامه حجت الاسلام سید محمود الهی نیا ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران با وفایش گفت:ماموریت قوه قضائیه سنگین و ظریف است و امیدوارم در این راه موفق باشید.

وی افزود :انقلاب اسلامی یک انقلابی است که نوای عدالت سر داده است و بنای آن بر عدالت بود و در این راه هزینه های زیادی داد از شهادت تا اسارت تا جانبازی، ولی ارزشش را داشت، چرا که اهل بیت به ما یاد دادند که هر چه برای دین و اسلام خرج کنیم، سرمایه گذاری معنوی و آبرومندی است.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد:قوه قضاییه جایگاه حساسی دارد و خدمات آن نقطه امیدی در دل مردم ایجاد می کند.امام جمعه موقت لنده گفت:آیت الله رئیسی در شرایط سخت و تلخ مسئولیت بر عهده گرفتند و از آبروی خود هم برای رفع مشکلات گذشت تا اقتصاد را سر و سامان دهد .

حجت‌الاسلام الهی نیا خطاب به مسئولان حوزه قضایی شهرستان لنده ضمن تشکر از خدمات آنها گفت:ضمن خدمت به مردم گاهی هم زخم زبان ها را باید تحمل کرد.

امام جمعه موقت لنده از رئیس دادگستری و دادستان خواست به پروژه های عمرانی مانند پل تراب و جاده تشان ورود کنند تا هر چه سریعتر این پروژه ها به بهره برداری برسند و شهرستان از بن بست خارج شود.

حجت‌الاسلام الهی نیا در مورد تیراندازی در مراسمات و آوردن خوانندگان محلی با صرف هزینه های زیاد گفت:خیلی از مردم نسبت به این امر گلایه دارند اما موقع مراسمات خود، استفاده می کنند و از دادستان خواست به این امر هم ورود نماید .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: