« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
آوای رودکوف؛
فرماندار بهمئی در جلسه شورای اداری این شهرستان، از برخورد جدی در زمینه سهل انگاری ادارات با مشکلات مردم و عدم تکریم مردم و ارباب رجوع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اهمیت فعال سازی کمیسون ها و کمیته های مختلف برای رفع مشکلات موجود و خدمت رسانی به مردم گفت: مدیران باید تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلاتی که در کمیسون ها و ادارات مربوط وجود دارد صورت دهند.

علی محمدی با قدردانی از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش در زمینه برگزاری کنکور امسال افزود: به همت این نهاد در زمینه برگزاری کنکور سراسری موفق عمل کردیم و هیچ دغدغه ای وجود نداشت.

وی بر رعایت تمام اصول امنیتی و خود حفاظتی و هماهنگی با مجموعه سپاه تاکید کرد و سهل انگاری در این زمینه را رد کرد و گفت: تامین امنیت ادارات، نهادها و شهرستان امری ضروری است که همه موظف هستند به آنها توجه جدی شود.

فرماندار شهرستان بهمئی حفظ تمامی شئونات اسلامی و تحریم ارباب رجوع را بسیار لازم ذکر کرد و گفت: ادارات شهرستان در پیگیری مشکلات مردم و ارباب رجوع تمام تلاش خود را بکار گیرند.

علی محمدی از برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات راهها و محورهای ارتباطی شهرستان خبر داد و از زحمات و تلاش های آقای کهزادی طی چند ماه گذشته و فعال سازی طرح های مختلف قدردانی کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر به روستاها و محورهای ارتباطی این مناطق شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی هم در این جلسه بر هوشیاری روسای ادارات و مدیران شهرستان برای تامین امنیت ادارات خود تاکید کرد و گفت: انتظار می رود ادارات شهرستان با رعایت قوانین و حفظ امنیت ، آموزش های لازم را فرا گیرند.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد از برنامه های مختلف بسیج و مجموعه سپاه پاسداران برای ارائه خدمت و فعال سازی هر چه بهتر گروه های جهادی و بسیج خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این جلسه ، به مباحث مهم مطرح شده در حوزه کاری خود پرداخت و گفت : املاک آموزش و پرورش که توسط اشخاص حقیقی مورد دستبرد واقع شدند یکی از مشکلاتی است که باید با همکاری نهادهای امنیتی و فرمانداری مورد رسیدگی قرار گیرد.

مسعود فرحبخش افزود : منازل سازمانی آموزش و پرورش که در اختیار نیروی انتظامی است مورد نیاز آموزش و پرورش است و باید برگشت داده شوند.

وی گفت : اداره برق برای تقویت برق مدارس حوزه شهری و همکاری با این نهاد جهت رفع مشکلات حوزه برق مدارس مساعدت لازم را داشته باشد.

مدیر اموزش و پرورش همچنین از نهادها و ادارتی که در بحث کنکور همکاری کردند بویژه فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، فوریت های پزشکی ۱۱۵ ، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اداره برق و صداوسیما تقدیر و تشکر کرد.

فرحبخش از تلاش های شهردار لینک در بحث همکاری در زمینه آماده سازی زیر ساخت چمن های مصنوعی قدردانی کرد.

مدیر بهزیستی شهرستان بهمئی در این جلسه گفت : این اداره آمادگی جدب وتوزیع نذورات همشهریان را بین جامعه هدف خود دارد.

ناصر مختاری با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی که با شعار ((شروعی دوباره برای بهتر زیستن ))مزیین شده گفت : هفته بهزیستی از ۲۵ تیر تا ۳۱ تیرماه می باشد که انتطار می رود اعصای محترم شورای اداری در برنامه های پیش بینی شده همراهی و همکاری نمایند.

وی گفت : اورژانس اجتماعی شهرستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در دو زمینه مداخله در بحران وخط ۱۲۳ فعال می باشد که گروه های هدف آن عبارتند از زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی ، افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، مبتلایان به اختلال هویت جنسی، دختران و پسران فراری از منزل، افراد با شرایط بحران ویژه ، زوجین متقاضی طلاق، کودکان کار و خیابانی ، همسران آزار دیده، سالمندان و معلولین و کودکان آزار دیده که نیاز ضروری به اطلاع رسانی و آگاه سازی همشهریان می باشد .

ناصر مختاری گفت : ستاد هماهنگی مناسب سازی اماکن اداری و معابر عمومی که هر سه ماهی یکبار در راستای رفع مشکل تردد و دسترسی آسان‌تر برای رفع موانع پیش رو ی جامعه هدف می باشد و شامل سالمندان ،بیماران ،زنان باردار،معلولین و جانبازان می باشدمتاسفانه دسترسی به معابر عمومی و اماکن اداری شهر با مشکل جدی روبرو هستند.

وی گفت : در این زمینه نیاز به عزم جهادی متولیان امر خصوصا اداراتی که دسترسی اداری آنها برای معلولین مشکل است و خصوصا شورای شهر و شهردار در خصوص معابر عمومی شهر را می طلبد و انتطار می رود فرمانداری بعنوان رئیس ستاد هماهنگی شهرستان به امر مناسب سازی اماکن اداری و معابر عمومی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش هم با اشاره به اینکه، روز عرفه، روز معرفت و بخشودگی و روز عرفه، روزى است که خدا بندگانش را به عبادت و طاعت‌ خویش دعوت کرده و سفره‌هاى جود و احسانش را براى آنان گسترده است گفت : حضرت امام حسین (ع) در سرزمین عرفات، در کنار کوه الرحمه ایستادند. جمعی از بستگان و یاران ایشان نیز همراهشان بودند. آنگاه حضرت دستان مبارکشان را در مقابل صورت قرار دادند و به دعا مشغول شدند و دعای ایشان که بعد‌ها به دعای عرفه امام حسین (ع) معروف شد، دربردارنده عالی‌ترین آموزه‌های عرفانی و عقیدتی مسلمانان است.

وی خواستار توجه هر چه بیشتر به مشکلات مردم شد.

مسلم مختاری خبرنگارونماینده صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: