« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
همرمان با سراسر کشور انجام شد:
نماز عید سعید قربان ، صبح امروز با حضور مردم مومن لنده در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عید قربان به امامت حجت الاسلام الهی نیا در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) شهرک شهید رجایی لنده برگزار شد.

حجت‌الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز عید قربان گفت: در طول زندگی امتحاناتی وجود دارد، اما مهم این است انسان پا روی نفسش بگذارد و دست رد به سینه شیطان بزند.وی افزود: امتحان حضرت ابراهیم و اسماعیل می تواند یک درس بزرگ خداشناسی باشد و ما باید از امتحان بزرگ عید قربان درس بگیریم.

حجت‌الاسلام الهی نیا تاکید کرد: ما مدعی هستیم پیروان حضرت ابراهیم (ع )و سیدالشهدا هستیم، می طلبد در آن مسیر قرار بگیریم.

امام جمعه موقت لنده با تبریک دهه امامت و ولایت عید سعید قربان و عید غدیر گفت: امروز دشمنان قرآن، اسلام و اهل بیت اخلاق، معنویت و انسانیت ما را هدف قرار دادند و به شکل های مختلف سعی دارند بین جامعه اسلامی و معنویت فاصله بیندازند.

حجت‌الاسلام الهی نیا تصریح کرد:یکی از مباحثی که دشمنان اهل بیت برای ضربه زدن، به آن دلخوش کردند بحث عفاف و حجاب است، زیرا در عرصه های مختلف حتی نظامی نتیجه نگرفتند، اما حقیقتا باید بپذیریم که در این زمینه به ما ضربه زدند.خطیب نماز عید قربان گفت:دشمن چادر،عفاف و حجاب را هدف قرار داده و اگر این سنگر را فتح کردند، سنگرهای دیگر خود به خود تسلیم خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت:پوششی که امروز در جامعه وجود دارد، سوغات نحس غربی هاست و وضعیت پوشش حتی در شهرستان مذهبی و اولین های لنده هم مناسب نیست.

فیلم
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: