« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام الهی نیا:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید محمود الهی نیا اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت‌الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز جمعه با تبریک ولادت امام هادی و امام کاظم (علیه السلام) گفت: حدیث ثقلین به درستی ،عظمت و بزرگی و گره گشایی اهل بیت را به ما معرفی می کند.

حدیث ثقلین عظمت ؛ بزرگی و گره گشایی اهل بیت را به ما معرفی می کند/تاکید بر حل مشکلات کوچه های شهر و توجه به  دغدغه های مردم/تکمیل جاده تشان به لنده و لنده به پاتاوه برون رفت شهرستان لنده از بُن بست تاریخی را رقم می‌زند

وی افزود:پیامبر گرامی اسلام سفارش می کند که دو گوهر گرانبها و ارزشمند را نزد شما به امانت می گذارم ،کتاب خدا و اهل بیتم، در این باره تکلیف مشخص است ،سبک زندگی قرآنی و اهل بیتی را در زندگی پیاده کنیم.

حجت‌الاسلام الهی نیا با اشاره به عید غدیر گفت:این عید بزرگترین عید مسلمانان است، می طلبد چنین روزی را جشن بگیریم،به همدیگر تبریک بگوییم، شکر گزار این نعمت باشیم و مخصوصا بحث اطعام را در این روز داشته باشیم .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت:همان‌طوری که از نامش مشخص است، این نهاد برای نگهبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش‌های دینی و جلوگیری از انحراف انقلاب به سمت و سوی دیگر تشکیل شد، که مسئولیت بسیار سنگینی دارد .

حجت‌الاسلام الهی نیا گفت: در سطح شهرستان مدیر دفتر شورای نگهبان و اعضای شبکه ناظر یک مجموعه منظم،منسجم و دلسوز هستند و به نوبه خود از آنها تشکر می کنم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

امام جمعه موقت لنده گفت:دو نهاد بهزیستی و تامین اجتماعی جایگاه مهمی دارند، اداره بهزیستی که برای افرادی است که مشکلاتی دارند به دلایلی نیاز هست یک نهادی کمک کار آنها باشد برای بهتر زندگی کردن ،که جای تشکر دارد از این مجموعه که امروز هم عنایت کردند میز خدمتی تشکیل دادند ضمن تبریک، از آنها تشکر می نمایم، تامین اجتماعی هم‌در نوع خودش نهاد حمایتی است برای آرامش مردم و بحث بیمه خدماتی و از کارافتادگی که جای تشکر دارد.

خطیب نماز جمعه لنده تاکید کرد:در نظام جمهوری اسلامی شایسته است، مسئولین بروند دنبال مردم و مشکلات آنها را حل کنند، این وظیفه دور از انتظار نیست ،در شهرستان ما هم چنین است و می بینیم حتی مسئولین اداره برق و آب و فاضلاب مثل یک کارگر ساده در کنار همکارانشون زحمت می کشند و فعالیت می کنند ،البته مشکل در زیرساخت ها است که نیاز به کار اساسی دارد.

امام جمعه موقت لنده در مورد مشکلات شهرستان گفت: می طلبد فرماندار، شهردار و شورای شهر در رفع مشکلات کوچه های داخل شهر تلاش نمایند، چرا که برخی خانواده ها گلایه دارند .

اگر قبول دارید که شهرستان لنده در بن بست قرار دارد و مستحق است از بن بست خارج شود و چنین تصمیمی دارید: راه برون رفت از این مشکل تکمیل جاده تشان، لنده و پاتاوه هست

خطیب نماز جمعه لنده در پایان خطاب به مسئولان کشوری و استانی گفت: اگر قبول دارید که شهرستان لنده در بن بست قرار دارد و مستحق است از بن بست خارج شود و چنین تصمیمی دارید: راه برون رفت از این مشکل تکمیل جاده تشان، لنده و پاتاوه هست، این انتظار و درخواست عمومی مردم است، بارها تعییر مسئولان این بود که لنده زندان است و باید آزادش بکنیم، امیدواریم هم مسئولان کشوری و هم استانی چنین درخواستی را هر چه زودتر محقق کنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: