« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از امروز برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شود.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سید علی احمدزاده در نشست شورای آموزش و پرورش با تبریک دهه ولایت گفت: در نگرش اعضای شورای آموزش و پرورش تغییرات ایجاد شود تا منجر به نتیجه شود.

برای برگزاری بهتر مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شود/ مدیران، اعتبارات را پیگیری کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آموزش طی دو سال بیماری کرونا دچار آسیب شده گفت: همه مدارس و دانشگا‌ه‌های استان از ابتدای مهر ماه ۱۴۰۱ حضوری خواهند شد تا خلاء علمی جبران شود.

وی بیان کرد: متولیان از همین امروز برای برگزاری هر چه بهتر دانشگاه‌ها و مدارس برنامه‌ریزی کنند، برای حمل و نقل مدارس هر چه سریعتر حوزه عمرانی جلسه تشکیل داده و ظرفیت بخش خصوصی برای مدارس و دانشگاه‌ها فعال شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آمادگی در استان وجود دارد که تسهیلات در اختیار شرکت‌های حمل و نقل داده شود تا پای کار بیایند.

احمدزاده با بیان اینکه اختلافات منطقه‌ای در استخدام‌ها رفع شود تا حق کسی ضایع نشود، گفت: حوزه سیاسی و بازرسی استانداری جلسه‌ای برگزار و این موضوع را حل کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و تجهیزات مدارس افزود: اکثر مناطق استان را که بازدید کردم مدارس مشکلات جدی داشتند که اداره‌کل نوسازی مدارس نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند که مجددا بازدید خواهیم کرد.

احمدزاده با بیان اینکه مدیران برای جذب اعتبارات در تهران رایزنی کنند،گفت: کل اعتبارات تملک دارایی که در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته ۵۰۰ میلیارد تومان است که عدد ناچیزی است لذا مدیران سهم استان را در تهران پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مدارس نیازمندی‌های خود را برای سال جدید تحصیلی در اختیار ما قرار دهند تا از طریق وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم مطالبه‌گری کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: