« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
سیاسی؛
غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران که در مجلس اعتبارنامه وی از سوی نمایندگان رد شده بود، در توئیتی کنایه‌آمیز به میرسلیم بعد از رسانه‌ای شدن خبر بازداشت پسرش واکنش نشان داد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛تاجگردون نوشته است: ‌آقای ‎میرسلیم یادته روز‌های اول مجلس با پررویی به من چی میگفتی. بهت گفتم دنیا دار مکافاته. بنشین و ببین. هنوز مونده و روزی خواهم گفت در مورد ‎قالیباف چی گفتی و او چی گفت.

واکنش تاجگردون به ماجرای دستگیری پسر میرسلیم

گفتنی است که مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده فعلی تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگویی، درخصوص ماجرای بازداشت پسرش به اتهام همکاری با منافقین گفته است: مهدى را ظاهراً پس از دو سال مراقبت، در تیرماه ١٣٩٨ بازداشت و در بهمن ۱۳۹۸ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به پنج سال حبس محکوم کردند که پس از درخواست تجدیدنظر و قطعى شدن حکم، در بهمن ١٣٩٩ به زندان اوین برده شد. در هنگام دستگیرى او، با اطلاعاتى که مأموران امنیتى به من دادند متوجه مسائلى که او را گرفتار کرده بود شدم و فکر می‌کنم که اگر زودتر متوجه این مسائل شده بودم، با تنبیه مختصری می‌توانستم او را از از این وضعیت نجات دهم.

 

 

 

منبع:انتخاب

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین