« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
استاندار کهگیلویه وبویراحمد :
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شرایط برای احداث شعبه‌های دانشگاه فرهنگیان در شهرهای دهدشت و گچساران بررسی شود و پیگیر افزایش رشته ها و تعداد دانشجویان این دانشگاه در استان باشید.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛سیدعلی احمدزاده ظهر امروز در نشست اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آماده ایم برای توسعه دانشگاه فرهنگیان در استان همکاری کنیم و هراندازه که دانشگاه فرهنگیان برای احداث ساختمان اعتبار در نظر بگیرد ما نیز همان اندازه کمک می کنیم.

وی با اشاره با اهمیت، نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک مجموعه علمی و تاثیر گذار در نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش، بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان که با اهداف تامین و تربیت معلمان و مربیان متعهد تکلیف دارد باید مورد حمایت قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برای توسعه دانشگاه فرهنگیان و ارتقای سطح شایستگی های حرفه ای از هم اکنون آموزش و پرورش و این دانشگاه برنامه ریزی کنند.

دکتر احمدزاده بر راه اندازی مراکز شهرستانی دانشگاه فرهنگیان و چگونگی فراهم کردن ساز و کار اجرای آن تاکید کرد و گفت: فرمانداران در شهرستان های کهگیلویه و گچساران برای زمینه سازی و راه اندازی شعبه دانشگاه فرهنگیان همکاری کنند.

احمدزاده با اشاره به اینکه استان به احداث دانشگاه صنعتی و توسعه دانشگاه فرهنگیان به شدت نیاز دارد، تصریح کرد: این دو موضوع مهم را در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قطعا پیگیری خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: