« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
اجتماعی؛
فرماندار شهرستان بهمئی، در پی درگذشت استاد دکتر علی تقی زاده رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی پیامی صادر کرده و این ضایعه را به جامعه هنری و رسانه‌ای استان و کشور تسلیت گفتند.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی، در پی درگذشت استاد دکتر علی تقی زاده رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی پیامی صادر کرده و این ضایعه را به جامعه هنری و رسانه‌ای استان و کشور تسلیت گفتند.

پیام تسلیت فرماندار شهرستان بهمئی به دنبال درگذشت رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان

متن پیام تسلیت فرماندار شهرستان بهمئی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت جناب استاد دکتر علی تقی زاده ، مدیر اسبق و استاد ساعی، خوشنام و پرتلاش فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

مرحوم دکتر علی تقی زاده از مدیران سخت‌کوش ، متدین، فرهیخته، پر تلاش، مردمی، محبوب و دوست داشتنی استان بود که با روحیه جهادی در سنگر حساس فرهنگ و هنر، منشأ خدمات بسیار برجسته‌ای شد و در مسیر خدمت به اهالی فرهنگ و هنر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد.

اینجانب درگذشت این مدیر پرتلاش را به خانواده محترم ایشان، جامعه بزرگ فرهنگ، ادب و هنر استان کهگیلویه وبویراحمد و اعضای شورای اداری ، مردم دیار بهمئی و ایل بزرگ یوسفی تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

علی محمدی

فرماندار شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: