« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
در نشست با هیئت تجاری و سرمایه گذاری و فعالان اقتصادی بخش خصوصی کشور عراق انجام شد:
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار بر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و هیاتی از سرمایه گذران کشور عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،سید احسان عسکری در نشست با هیئت تجاری و سرمایه گذاری و فعالان اقتصادی بخش خصوصی کشور عراق گفت: تجارت بین المللی در ابعاد اقتصادی فرهنگی و سیاسی بین کشورهای ایران و عراق صورت می‌گیرد و تجارت ایران و عراق بر رفاه اقتصادی مردم هر دو کشور اثر گذار خواهد بود.

انعقاد تفاهم نامه اقتصادی بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و کشور عراق

وی تصریح کرد: تجارت ایران و عراق در سطح استانی به یک لحاظ مهم است که مشکلات در مبادلات تجاری با جدیت شناسایی و پیگیری خواهد شد.

عسکری اعلام کرد: پس از بازدید هیئت تجاری عراق از واحدهای تولیدی استان و برگزاری جلسات رودرو در ادامه این سفر، یک هدف گذاری کمی در زمینه صادرات و تجارت بین دو کشور مورد بررسی و توافق قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاکید کرد: سفر هیئت تجاری عراق به یاسوج و اعزام هیات تجاری استان به عراق به طور پیوسته ادامه داشته باشد تا اشکالات به نحو بهتری مشخص و برطرف شود.

عسکری خاطرنشان کرد: برای پیشبرد کار از طرف استانداری کهگیلویه و بویراحمد یک کارشناس ویژه و اتاق بازرگانی هم یک مسئول برای پیگیری امور هیئت تجاری عراق تعیین می شود.

وی افزود: موضوع حذف یا اصلاح تعرفه های گمرکی با جدیت دنبال می‌شود و عراق نیز لازم است که کد اقتصادی کالاهای مورد نظر را اعلام کند و پس از آن رایزنی نهایی صورت گیرد.

عسکری گفت: قطعا پیشنهادات تجاری و اقتصادی برای گسترش روابط تجاری دو کشور از سوی هیئت تجاری عراق ارائه می شود.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری ابراز داشت: موضوع دریافت اقامت به مدت پنج سال در ایران یا این استان برای تاجران عراقی با جدیت پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: تلاش تیم اقتصادی استان از جمله استانداری و اتاق بازرگانی یاسوج در مسیری است که تاجران عراقی به اهداف خود برسند وتراز اقتصادی و تجاری مورد نظر آنها محقق شود.

عسکری گفت: تلاش تیم اقتصادی استان از جمله استانداری و اتاق بازرگانی یاسوج بر این است که تاجران عراقی به اهداف خود برسند و تراز اقتصادی و تجاری مورد نظر آنها محقق گردد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و کشور عراق منعقد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: