« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خبر داد؛
فعال ترین کمیته در بین کمیته های هفتگانه پروژه مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد، کمیته توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛محمد جمالی آرند در دومین نشست ستاد پروژه مهر این استان با اعلام این خبر گفت: پوشش خبری مناسب با هدف آشنا کردن دانش آموزان و اولیا از نحوه ثبت نام، هماهنگی برای ارسال پیام وزیر ،مدیر کل استان و روسای مناطق تابع از طریق سایت به مدارس،تشکیل جلسات هفتگی و پی گیری نحوه اطلاع رسانی به معلمان و اولیای دانش آموزان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی ، وضعیت ثبت نام ، توجیه آیین نامه های جدید ارسالی از جمله دلایل انتخاب و معرفی این کمیته به عنوان کمیته فعال است.

کمیته توجیه،تبلیغات اطلاع رسانی فعال‌ترین کمیته در بین کمیته های هفتگانه

وی هدف از اجرای پروژه ی مهر در استان،شهرستان ها و مناطق تابع را ایجاد تحولی نوین در نگرش دانش آموزان نسبت به محیط درس و مدرسه و لحظه شماری آنان برای بازگشایی مدارس دانست و افزود: کمیته های مختلف با همکاری مدیران مدارس باید بر اساس وظایف محولّه در شاداب سازی مدارس به نوعی اقدام موثری انجام دهند تا نقش و خاطره این روز به یادماندنی در اذهان آنان به عنوان یک خاطره باقی بماند .

مسئول کمیته توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش استان نیز پروژه مهر را مهمترین طرح ملی در نظام تعلیم و تربیت برای آغاز سال تحصیلی جدید دانست و گفت: یکی از اهداف آن را خلق مدرسه‌ای شاداب ،با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است.

سید ولی موسوی با بیان اینکه این کمیته از همه ظرفیت های لازم برای اطلاع رسانی و پوشش اخبار برای اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر پروژه مهر در استان استفاده می کند افزود:نشست های تعاملی با رسانه ملی و مطبوعات و جراید محلی و همچنین برگزاری جشنواره رسانه ای با محوریت پروژه مهر از جمله برنامه های این کمیته برای تحقق بخشیدن اهداف پروژه مهر در استان است.

وی گفت:تمام تلاش بر این است که با همدلی و همکاری سایر کارگروه‌های پروژه مهر، وبا بهره‌گیری از خرد جمعی، سال تحصیلی موفقی را برای دانش آموزان در پیش رو داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: