« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
رئیس دادگستری شهرستان لنده در دیدار با دبیر کانون هم اندیشی جوانان انقلابی لنده:
رئیس دادگستری شهرستان لنده در دیدار با دبیر کانون هم اندیشی جوانان انقلابی لنده گفت:عمل انقلابی و روحیه جهادی رمز موفقیت کشور در تنگناهای اقتصادی و اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دادگستری شهرستان لنده در دیدار با دبیر کانون هم اندیشی جوانان انقلابی لنده گفت:بی شک، به کارگیری جوانان متعهد و انقلابی در عرصه های مدیریتی، نشاط اجتماعی، قدرت ریسک پذیری و انگیزه مضاعفی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد و در حل بسیاری از مشکلات جامعه با استفاده از توان و انگیزه بالای نیروی جوانان موثر خواهد بود.

ایرج علیبازی عمل انقلابی و روحیه جهادی را رمز موفقیت کشور در گام دوم انقلاب دانست و افزود:البته جوانان باید برای توانمند شدن و درخشش در همه عرصه ها  به خودباوری برسند.

ایشان با تقدیر از جوانان انقلابی و گروههای جهادی اظهار داشتند:دوران کرونا، نمونه بارزی از درخشش گروه‌های جهادی و انقلابی بود که در مراحل مختلف از ضدعفونی کردن اماکن عمومی تا تولید ماسک و تامین نیازهای بهداشتی و درمانی و در بروز حوادث غیرمترقبه و کمک به سیل‌زدگان و احداث واحدهای مسکونی برای محرومان، از  هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

در این دیدار رئیس دادگستری شهرستان لنده از جوانان انقلابی و پای کار شهرستان لنده تقدیر و تشکر نمودند و خواهان حضور گسترده جوانان برای رویا رویی با تهاجم فرهنگی و دسیسه های بیگانگان در فضای مجازی و حقیقی شدند.

عمل انقلابی و روحیه جهادی رمز موفقیت کشور در تنگناهای اقتصادی است

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
0
باسلام وقتی با شعار انقلابی و جهادی قیمت با دلار آمریکای بالا می برند حقوق بازنشستگان که زیر خط فقر است به معنای فقر پاشی است و تحقیر بازنشته جلوی خانواده با کهولت سن و بیماری و فرزندان بیکار است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: