« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
رودکوف ورزشی؛
وریا غفوری مدافع و کاپیتان فصل گذشته استقلال به فولاد پیوست.

ورزش سه: وریا غفوری مدافع و کاپیتان فصل گذشته استقلال به فولاد پیوست.

وریا غفوری که پس از کنار گذاشته شدن از سوی استقلال مورد توجه فولاد قرار گرفته بود، پس از مذاکرات طولانی با مدیران این باشگاه به جمع شاگردان نکونام ملحق شد.

غفوری 34 ساله که پیش‌تر تصویر حضورش در تمرین فولاد منتشر شده بود، در حالی به این تیم پیوست که در اردوی ترکیه شاگردان نکونام حاضر نشده بود اما در نهایت مذاکراتش با این تیم به نتیجه رسید و قرارداد را امضا کرد.

نکته مهم اینکه حمیدرضا گرشاسبی دلیل تاخیر در انتقال وریا را «مذاکره بر سر مسائل مالی» عنوان کرده و شایعات پیرامون عدم اجازه برای امضای قرارداد او را کذب دانسته بود.

وریا از لیگ شانزدهم پیراهن استقلال را برتن داشت و شش فصل در ترکیب این تیم به میدان رفت و اخیرا به عنوان کاپیتان این تیم محبوبیت زیادی را نزد هواداران استقلال کسب کرد اما با ورود ریکاردو ساپینتو، از این تیم کنار گذاشته شد. این در حالی است که غفوری فصل گذشته هم به خصوص در نیم فصل دوم، اغلب نیمکت نشین بود. با این حال بسیاری از هواداران استقلال دلایل متفاوتی برای جدایی وی ذکر می‌کردند.

انتقال غفوری از استقلال به فولاد در حالی رقم خورد که پس از جدایی از استقلال شایعات زیادی پیرامون وی وجود داشت اما این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت شاگرد جواد نکونام شود.

مهدی شیری دیگر مدافع راست شناخته شده فولاد است و به این ترتیب دو مدافع راست فصل گذشته پرسپولیس و استقلال، فصل آینده را در فولاد حضور خواهد داشت.

فولاد خوزستان پیش از این فعالیت خوبی در بازار تابستانی با جذب نفراتی مثل احسان پهلوان، سعید آقایی، مجید علیاری، علی قربانی و ... داشت، اما بدون تردید حضور وریا غفوری در این باشگاه، بمب نقل و انتقالات این تیم بوده است.

تصویری که چشم طرفداران استقلال را اشکی کرد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: