« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی عنوان کرد:
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در شهرستان بهمئی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت/دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در بهمئی

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: در دو هفته اخیر در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر با قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در پارک شهدای گمنام و خیابان دین و دانش اقدام به چاقو کشی که موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده‌اند، پیگیری ماموران انتظامی در این خصوص آغاز شد.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را که از افراد سابقه‌دار و اراذل و اوباش بودند، شناسایی شد و متهمان توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به اینکه ۲ متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند، خاطر نشان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: