« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
با انتشار پیامی عنوان شد؛
از همان روزهای اول به همراهی اعضای ستاد مدیریت بحران سه مقوله پیش بینی، پیشگیری و مقابله با سیل را در دستور کار قرار دادیم و خوشبختانه با همراهی و همکاری مردم خوب شهرستان این خسارتها به حداقل رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛با ارام شدن وضعیت جوی و با توجه به حجم خسارات ناشی از وقوع سیل، فرماندار لنده در پیامی از صبر و‌حوصله و‌همچنین همکاری مردم در این زمینه، تقدیر و تشکر کرده و اعلام کرد تمامی تلاشهای مدیران استانی و شهرستان برای رفع مشکلات را به کار خواهد بست.

تشکر فرماندار لنده از همکاری و صبر و حوصله مردم در پی بارش‌های اخیر/بر اساس اولویتها در حال رفع و جبران خسارات وارد هستیم

متن پیام به این شرح است:
با سلام
مردم عزیز شهرستان لنده
سلام علیکم
ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان را به همه شما تعزیت و تسلیت عرض میکنم.

در حادثه بارندگی ها اخیر که در این چند روز اتفاق افتاده است، خسارتهای زیادی به زیرساختها و ابنیه و اموال عمومی و مردم وارد شده است.

از همان روزهای اول به همراهی اعضای ستاد مدیریت بحران سه مقوله پیش بینی، پیشگیری و مقابله با سیل را در دستور کار قرار دادیم و خوشبختانه با همراهی و همکاری مردم خوب شهرستان این خسارتها به حداقل رسیده است.

از شروع تا خاتمه در کنار مردم بودیم و لحظه ای مدیران محترم آرامش نداشتند و حتی بخش خصوصی نیز پای کار آمد و تلاش بر این بود که در کنار مردم باشیم و اوضاع را کنترل و رصد نماییم.

حال که به نظر می رسد اوضاع ارام شده است، با توکل بر خدا، همراهی و‌ همکاری شما سعی در رفع مشکلات به وجود آمده را داریم.

مشکلات زیاد هست و البته امکانات و‌تجهیزات شهرستان جوابگو نخواهد بود اما با کمک و‌همراهی استاندار محترم، مجموعه ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان، پیگیری های نماینده مردم در مجلس و البته با صبر و تحمل مردم عزیز بر اساس اولویت در حال رفع و جبران خسارات وارد هستیم.

وزیر محترم کشور نیز به استان سفر کردند و مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت و جای نگرانی نیست.

پیشاپیش ازصبر ، تحمل و همکاری شما کمال تشکر را داریم.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین