« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
ظهر امروز انجام شد:
دادگستری شهرستان لنده در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه تجلیل به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دادگستری شهرستان لنده در این مراسم با تسلیت ایام حزن و اندوه حضرت سید الشهدا(ع)و تبریک روز خبرنگار گفت:تقارن با برکت هفده مرداد ماه امسال با روز عاشورای حسینی بیانگر رسالت و مسئولیت سنگین خبرنگارانی است که در رساندن پیام حق و عدالت طلبی و تسلیم‌ناپذیری و عدم سازش در مقابل کفر و ظلم، حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) پیام‌آور حماسه عظیم کربلا را الگوی خویش قرار دادند. بانویی که با جهاد تبیین پیام قیام سرخ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به سرتاسر عالم رساندند و اهداف و برنامه‌های شیطانی کفر زمان را برملا ساختند.

تجلیل دادگستری شهرستان لنده از فعالان حوزه رسانه به مناسبت روز خبرنگار

ایرج علیبازی اظهار داشت:روز خبرنگار و 17 مرداد بهانه‌ای است برای تجلیل از فعالیتهای افرادی است که  که وظیفه روشنگری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه را بر عهده دارند و زیربنای توسعه کشور هستند. چراکه ترقی، پیشرفت و توسعه هر منطقه ای در گرو دانایی، آگاهی و توسعه اطلاع‌رسانی مردم آن دیار است.

ایشان در ادامه بیان داشت:خبرنگاران باید همیشه به وظیفه ذاتی خود که تهیه و انتشار اخبار صحیح و مورد نیاز مردم و جامعه است عمل کنند؛ از حواشی دوری نمایند ؛ موجبات آرامش و امید را در جامعه فراهم نمایند  و مجموعه قضایی همواره از حضور و فعالیت اصحاب رسانه که عدالتخواهی و حق گرایی را پیشه ی خود کنند و صدای رسای مردم باشند حمایت خواهد کرد.

تجلیل دادگستری شهرستان لنده از فعالان حوزه رسانه به مناسبت روز خبرنگار

در این نشست اصحاب رسانه از تعامل و حمایت رئیس و مجموعه دادگستری شهرستان لنده از اصحاب رسانه تقدیر نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: