« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری ۳۵۲ واحد تولیدی یا خدماتی در شهرک‌های صنعتی این استان تا اکنون، خبر داد و گفت : ۹۱ واحد تولیدی و صنعتی این استان ، زیر ۵۰ درصد ظرفیت‌شان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایرنا ، سید هاشم موسوی جهان آباد در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبراظهار داشت: امسال پنج واحد راکد صنعتی در استان به چرخه تولید بازگشت.

مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمارها از ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده است اذعان داشت : ۱۳ شهرک دارای آب، ۱۳ شهرک دارای برق و ۹ شهرک دارای تلفن ثابت، ۱۱ شهرک دارای گاز و ۵ شهرک دارای فیبر نوری هستند.

وی عملیات اجرایی تکمیل شهرک صنعتی سقاوه را خیابان کشی، شبکه توزیع آب ، شبکه توزیع برق، احداث پل و ساختمان نگهبانی دانست و متذکر شد : موارد ذکر شده با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال شروع و در حال انجام است.

موسوی افزود : عملیات‌ خیابان کشی ، کانال هدایت سیلاب، اجرای پل ، اجرای شبکه توزیع گاز و دیگر موارد نیز به منظور: تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی یاسوج ۴ ، در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به ضرورت جذب سرمایه‌گذار و فراهم کردن بسترهای مطلوب سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد احمد بیشترین تخصیص آب برای بخش صنعت وجود دارد از امکان تامین ۱۲۰ میلیون متر مکعبی آب برای این بخش سخن گفت و افزود : تاکنون شهرک های صنعتی استان از این ظرفیت استفاده نکرده اند.

موسوی جهان به آماده بودند همه ظرفیت ها در منطقه سقاوه برای ایجاد شهرک صنعتی و سرمایه گذاری خبر داد و یادآور شد : ۸۰۰ هکتار در شهرک صنعتی سقاوه با ظرفیت استفاده ۵٫۹ میلیون متر مکعب آب از سد سقاوه آماده واگذری است.

مدینه صابری / خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: