« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حملات اسرائیل به نوار غزه گفت: رژیم صهیونیستی وقتی توان شکست گروه های فلسطینی را ندارد، وای به روزی که بخواهد با جمهوری اسلامی در بیفتد.

واکنش امام جمعه لنده به پرتاب ماهواره ایرانی «خیام»/قطع مکرر و بی برنامه برق به اعصاب و روان مردم آسیب زده/مسئولان از خبرنگاران حمایت کنند

وی افزود:اگر این اتفاق بیفتد، قطعا رژیم غاصب و کودک کش، از روی زمین برچیده خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت:موفقيت بزرگی را بار دیگر از ناحیه دانشمندان ایرانی دیدیم، پرتاب ماهواره که بسیار کار دقیق و بزرگی است، جای تبریک و قدردانی دارد.

وی تاکید کرد:در حالی که قاره سبز اروپا، درگیر خشکسالی و کم آبی است، پرتاب این ماهواره نشان گام عملی ایران در تحقق بهبودی رفاه عمومی مردم است.

امام جمعه لنده با اشاره به ۲۶مرداد ماه سالروز ورود اولین گروه از آزادگان عزیز به میهن اسلامی گفت:مقاومت و استقامت اسرا در دوران اسارت و شکنجه هایی که کشیدند و محدودیت های که داشتند،اما دست از عقیده خود برنداشتند، درس بزرگی است که هرگز از یاد ملت ما و نسل امروز فراموش نمی شود.

حجت الاسلام محمودی اصل خاطرنشان کرد: اما تذکر چند باره به وضعیت نابسامان برق و نگرانی بی اندازه مردم، قبلا هم در این خصوص صحبت کردیم، موضوع برق گویا پایانی ندارد .

قطع مکرر و بی برنامه برق، حقیقتا به اعصاب و روان مردم آسیب زده و خسارات مالی در پی داشته، این وضعیت در شان استان ما نیست، این موضوع می توانست در گذشته حل شود، مدیران استانی در حق این منطقه جفا کردند، هفته قبل از وزارت نیرو طلب کمک کردیم امروز هم همون جمله را تکرار می کنیم.

وی تاکید کرد:قطع مکرر و بی برنامه برق، حقیقتا به اعصاب و روان مردم آسیب زده و خسارات مالی در پی داشته، این وضعیت در شان استان ما نیست، این موضوع می توانست در گذشته حل شود، مدیران استانی در حق این منطقه جفا کردند، هفته قبل از وزارت نیرو طلب کمک کردیم امروز هم همون جمله را تکرار می کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با تبریک روز خبرنگار گفت:خبرنگاران مشکلات جامعه و خدمات انجام شده را انعکاس می دهند، انتظار داریم مسئولان از این قشر که از جهت شغلی و مالی و خبری درگیر مشکلاتی هستند حمایت کنند و حتی مصونیت پیدا کنند.

خطیب نماز جمعه لنده در پایان گفت:اگر خبرنگاران مورد حمایت قرار گیرند هم در بحث جهاد تببین و بیان واقعيت های جامعه و دستاوردهای بی اندازه نظام‌اسلامی توانند مثمر ثمر باشند و هم در مبارزه با فساد به کمک مسئولان بیایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: