« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:تعدادی از افراد عضو شده در خانه مطبوعات اصالت خبرنگاری ندارند و این ضایع شدن حقوق خبرنگاران حرفه ای و زحمتکش استان است.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نگرانی خبرنگاران فعال استان از عضویت تعدادی افراد به عنوان خبرنگار در خانه مطبوعات استان که عملا فعالیت خبرنگاری و رسانه ای ندارند افزود: در ساختار عضویت افراد در خانه مطبوعات که باید جایگاهی قانونی برای مسائل صنفی خبرنگاران فعال استان باشد اشکال جدی وجود دارد که ضرورت دارد حتما خانه مطبوعات استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

خانه مطبوعات نیازمند پالایش جدی است

وی با بیان اینکه افرادی به عنوان خبرنگار در خانه مطبوعات استان عضو هستند و در طول سال عملا هیچ گونه فعالیت خبری و تخصص کار خبری ندارند خاطرنشان کرد: بدون تردید این مصداق عینی تضییع حقوق خبرنگاران حرفه ای، زحمتکش و کسانی که تمام وقت خود را صرف کار رسانه ای می کنند خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مدیران و صاحبان امتیاز رسانه های استان خواست همکاری لازم برای خارج کردن افراد غیرفعال از خانه مطبوعات را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بار و زحمت اصلی پوشش اخبار و فعالیت های رسانه ای استان بر دوش تعدادی مشخص و محدودی از اصحاب رسانه در خبرگزاری ها،پایگاه های خبری و نشریات مکتوب و الکترونیک است تصریح کرد: شایسته است قدردان زحمات این قشر پرتلاش باشیم که با کاستی های موجود در این عرصه خطیر برای رشد و توسعه استان تلاش می کنند.

درخشان در پایان ابراز امیدواری کرد: زمینه ارتقاء سطح سواد خبری و رسانه ای خبرنگاران استان را در قالب بسته های آموزشی مورد توجه قرار خواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: