« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، ۹۰ درصد هزینه های ناباروری در استان توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست خبری مدیر کل بیمه سلامت این استان با اصحاب رسانه صبح امروز در سالن اجتماعات بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

پرداخت ۹۰ درصد هزینه های ناباروری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل بیمه سلامت به سابقه این بیمه اشاره داشت و گفت: سه سازمان بیمه گر پایه در هر استان وجود دارد، اداره کل بیمه سلامت، تامین اجتماعی، سازمان درمانی نیروی‌های مسلح است، ۷۰ درصد مردم استان روستاییان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری بیمه سلامت قرار می گیرند.

کیان دهراب پور با بیان اینکه این سازمان دولتی است و هیچ سهام خصوصی ندارد، گفت: این سازمان با تمام بیمارستان دانشگاهی ارتباط نزدیکی دارد و همه افراد تحت پوشش می توانند از ۹۰ درصد تخفیفات بستری بهره مند شوند و همچنین افراد می توانند از خدمات تامین اجتماعی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه به صندوق بیمه کارکنان با عنوان خسارت متفرقه، ۹۰ درصد هزینه های بیمه های آنها پرداخت می شود ، گفت: در یک ماه اخیر موضوع دارویاری مطرح است و یک ریال پرداخت برای دارو نداریم و از طریق دولت و بیمه سلامت پرداخت می شود.

این مسئول گفت: سازمان بیمه سلامت ظرفیت های لازم برای کسانی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند، می توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: ۹۰ درصد هزینه های ناباروری از طریق دو بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و شهید جلیل پرداخت می شود.

دهراب پور با بیان اینکه حضور در این جایگاه امانت است، گفت: پیگیری مشکلات درمانی، حمایت بیمه ای، خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شایعاتی وجود دارد که دهراب پور به دنبال نمایندگی مجلس است، گفت: اگر در زیلایی، لوداب و مناطق محروم حضور پیدا کردم برای موضوعات درمان و انجام وظیفه کاری بود و این شایعات صحت ندارد.

این مسئول با بیان اینکه انجام خدمات به معنای کار سیاسی نیست، بلکه برای خدمت به مردم در حوزه وظایف کاری است، گفت: برای انجام وظایف نهایت تلاش را خواهیم داشت.

وی افزود: از رسانه ای کردن مشکلات بیمه سلامت استقبال می کنم و زیرا درصددیم این مشکلات حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: