« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
فرمانده انتظامی بهمئی در نشست با اصحاب رسانه خبر داد:
فرمانده انتظامی بهمئی از کاهش آمار جرائم و سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی؛ سرهنگ فرزین جمشیدی در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد:خبرنگاران چشمان تیزبین جامعه هستند آنها مسائل و خواسته ها را به گوش مسئولان می‌رسانند.

کاهش آمار جرائم و سرقت در شهرستان بهمئی

وی بیان کرد: اصول اخلاقی خبرنگاری ایجاد می کند تا در راستای امنیت جامعه گام بردارند،خبرنگاران بهمئی مصلحت جامعه و شهرستان را در پیش می گیرند.

فرمانده انتظامی بهمئی تصریح کرد: انتظار می رود تا اصحاب رسانه به گونه ای عمل کنند تا قلم آنها باعث تشویش در جامعه نشود و واقعیت را بدون غرض ورزی اطلاع رسانی کنید.

جمشیدی عنوان کرد: از لحاظ امنیتی با توجه به تعامل خوب بین دادستان و همکاری خوب مردم و اصحاب رسانه وضعیت خوبی در بهمئی وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به تشریح عملکرد این حوزه در سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته پرداخت و تصریح کرد:در خصوص سرقت نسبت به سال قبل در شهرستان بهمئی ۱۴ درصد کاهش بوده است‌.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به جرائم خشن خاطرنشان کرد: نسبت به سال قبل در شهرستان بهمئی در جرائم خشن کاهش خوبی داشتیم.

جمشیدی بیان کرد: با تلاش و تعامل دادستان پس از یک سال نیم شاهد کاهش جرم در بهمئی هستیم.

وی با اشاره به مواد مخدر اظهار کرد: در این شهرستان با تعامل خوب مردم کاهش بسیار خوبی نسبت به سال قبل وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: در نزاع فردی و جمعی ۳۷ درصد کاهش و ۱۰۰ درصد کاهش قتل در این شهرستان وجود داشته است.

جمشیدی اضافه کرد: در خصوص سلاح و مهمات غیر مجاز ۲۶ درصد افزایش نسبت به سال قبل داشتیم.

وی ادامه داد: نسبت به سال قبل افزایش ۲۲ درصدی دستگیر شدگان در انواع جرائم در شهرستان بهمئی وجود دارد.

جمشیدی با اشاره به تیر اندازی در این شهرستان ادامه داد: ۱۰۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: بهمئی یکی از شهرستانهای مهم است که با همکاری و تعامل خوب دادستان ،مردم و اصحاب رسانه از امنیت خوبی برخوردار است.

جمشیدی در پایان سامانه ۱۹۷ را ناظر بر عملکرد پلیس عنوان و خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند در این سامانه انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: