« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عنوان کرد:
سرپرست جدید بیمارستان‌ شهید بهشتی یاسوج گفت:رعایت دستورالعمل های بهداشتی و درمانی در خصوص بیماری کوید الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فاطمه وفاپور اظهارداشت: آمار موارد بستری‌های ناشی از بیماری کوید در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به سرعت رو به افزایش است که با اطلاع رسانی و مراقبت های ویژه این موارد در حال کاسته شدن هست.

الزام رعایت دستورالعمل های بهداشتی و درمانی در خصوص بیماری ویروس کرونا

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در دور‌همی‌ها ضروری می‌باشد تاکید کرد: سهل‌انگاری و عادی‌انگاری می‌تواند دوباره موج افزایش این بیماری راافزایش دهد خواستار مشارکت بیشتر مردم درکم رنگ شدن این بیماری شد.

وفاپور گفت:همچنان باید کرونا را جدی بگیریم ورعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را باید بیشتر از گذشته مدنظر قرار دهیم.
وی تاکید کرد: در اوج خدمات رسانی به همه ذینفعان خادمان آنان در بیمارستان شهید بهشتی با تمام تجربه که دارند جهت بهبودی کامل بیماران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی ضمن قدردانی از توجه مردم به توصیه های بهداشتی، ادامه داد: در این روزهای سخت مردم را در کنار خود احساس می کنیم؛ امیدواریم که آنان در امر اطلاع رسانی و آموزش های عمومی همکاری لازم را بنمایند.

وی در پایان گفت:استفاده از ماسک تزریق واکسیناسیون بموقع می‌تواند کمک شایانی به بهبود فرد بیمار نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: