« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
مستند «در پناه بلوط»، برنده سیمرغ بلورین در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان  اکران شد

 به گزارش آوای دنا،این فیلم اثر مهدی نور محمدی و از تولیدات سیمای مرکز ایلام است که زندگی سنجاب های در حال انقراض ایرانی را در قاب دوربین به تصویر می کشد.

مستند «در پناه بلوط» به سفارش مرکز سیمای استان ها در 66 دقیقه تولید شده است و محصول مشترک موسسه  تصویر حیات وحش و شرکت هیرو فیلم می باشد.شایان ذکر است تصویر برداری این مستند 3 سال به طول انجامید.

 «در پناه بلوط» نامزد دریافت پنج جایزه از هفتمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، بهترین دستاورد فنی، بهترین صدابرداری و صداگذاری، تدوین و تصویربرداری را در « سینما حقیقت» کسب کرد و توانست در بخش های دیگر به عنوان  بهترین مستند علمی، زیست محیطی و بهترین فیلم مستند بلند نامزد دریافت جایزه از هفتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت شود. در ابتدا مهندس زمانی  هیئت علمی گروه محیط زیست دانشگاه توضیحاتی کلی پیرامون فیلم دادند و پس از اکران فیلم آقای نورمحمدی طی سخنانی از روند شکل گیری و ساخت فیلم توضیحاتی برای دانشجویان بیان نمود و سپس جلسه پرسش و پاسخ بین حضار و کارگردان فیلم برگزار گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: