« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت امسال ۱۲ پروژه حوزه آب با اعتبار ۲۸۱ میلیارد ریال در استان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛اسفندیار برخه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت باید برکات نظام و اقدامات ارزنده دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۸۱ میلیارد ریال پروژه‌ آبی در کهگیلویه و بویراحمد

وی گفت: در هفته دولت امسال ۱۲ پروژه با اعتباری افرون بر ۲۸۱ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افتتاح پروژه آبرسانی به دهدشت غربی (روستاهای علی آباد آبکاسه، پای پر، بوای سفلی، بوای علیا، دلی خلیفه ای سوق) با پوشش۵ روستا و جمعیت ۸۱۱ نفر و عملیات عمرانی۳ کیلومتر خط انتقال و توسعه بیش از ۲۱ کیلومتر شبکه توزیع، افتتاح پروژه آبرسانی به روستای دلی مو با توسعه بیش از ۱۰ کیلومتر خط انتقال و افتتاح پروژه آبرسانی به روستای خربل در گچساران با اجرای بیش از ۵ کیلومتر خط انتقال از پروژه‌های این دستگاه اجرایی در هفته دولت است.

برخه عنوان کرد: افتتاح پروژه آبرسانی به مجتمع دهدشت غربی در هفته دولت ( کلگه پهن، کلگه برون، بی منجگان، برج علیشیرعلیا، برج علیشیر سفلی ) که با توسعه ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع آب پایدار برای جمعیت یک هزار و ۴۵۸نفر را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای باوری، بلوط کاران، کردلاغری با توسعه۳ کیلومتری خط انتقال که یک هزار و ۳۰۸نفر جمعیت از آن بهره مند می شوند، آبرسانی به مجتمع باباکلان با افتتاح مخزن ۵۰۰ متر مکعبی که در سر جمع برای این پروژه‌ها بیش از ۲۳۵میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در یاسوج نیز ۳ پروژه توسعه و اصلاح خطوط آب با بهسازی ۷ کیلومتر شبکه توزیع و تحت پوشش قرار دادن جمعیت ۵ هزار و ۵۰۰ نفر آماده بهره برداری است.

برخه گفت: اصلاح یک کیلومتر شبکه آب شهر چرام نیز با اعتبار ۶۴۰ میلیون تومان برای جمعیت یک هزار و ۵۰۰ نفر، اصلاح و توسعه شبکه آب مادوان با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، تکمیل شبکه توزیع آب روستای چاه تلخ باشت با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال، احداث واحد آبگیر تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، اصلاح شبکه آب روستاهای اقماری شهر یاسوج با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و اصلاح بخشی از خط انتقال اصلی آبرسانی دهدشت با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال در این هفته کلنگ زنی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: