« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۹۷پروژه مخابراتی این استان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲هزار میلیارد ریال خبرداد

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۹۷پروژه مخابراتی این استان در هفته دولت خبر داد و گفت برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها ۲هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره برداری از۹۷پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲هزارمیلیارد ریال درهفته دولت

سید محمد هادی امیری از ارتقاء تکنولوژی ۱۴سایت موبایل در سطح استان ازجمله "پستوک لوداب"، "آجم"،"ایدنک"،"قیام" ،"موشمی"،"درغک"،"میمند"،:توت نده"،"شراب گرو"،"تپه کاکان" و"اسپر" خبر داد وگفت با ارتقاء این تکنولوژی علاوه بر این روستاها ،روستاهای همجموار نیز میتوانند به عینه این تغییر تکنولوژی را درتماسهای خود لمس کنند .

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: نصب و راه اندازی ۳۴ ایستگاه مخابراتی درنقاط شهری و روستای استان ازجمله روستاهای "مورخان"،"خونگاه"، "چین" ،"دژکوه" ، "ماهورباشت" ،"کاکان"، "پشه کان"،" بی منجکان"،"کوه سیاه،" "گنجکون"، "مله باریک"، "شهرک گلستان وفردوسی گچساران" ، "سرآسیاب لنده"، "تیزهوشان یاسوج"، "بلوارقرنی یاسوج"،"شهرک فجر لنده "ازمهمترین آنهاست وهرایستگاه موبایل نیز روستاهای همجوار خود را تحت پوشش قرار می دهد.

سید محمد هادی امیری در ادامه گفت :۴۲پروژه فیبر نوری، ۷پروژه رادیویی تغییرسوئیج در طول یکسال گذشته توسط مخابرات منطقه به سرانجام رسید و پروژه فیبرنوری یاسوج به کاکان ، یاسوج به سی سخت از مهمترین این پروژه هاست.

سرپرست مخابرات منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در پایان به پروژه های مهم وتوسعه ای در حال اجرای استان خبر داد وگفت : ۲پروژه فیبر نوری گچساران به آب شیرین وفیبر نوری چم بلبل به بیدک با ۴۰درصد پیشرفت با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در دست اجرا است و ان شاءالله با اتمام این پروژه شاهد اجرای طرح های بسیار خوبی در برقراری ارتباطی ایمن وپایدار آن هم در راستای شعار ارتباطی فراگیر درسطح استان خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: