« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
وضعیت راه ارتباطی قبرستان جدید بهمئی مناسب نیست و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛جاده ارتباطی نامناسب ورودی به قبرستان جدید شهرستان بهمئی گلایه های مردم را در پی دارد.

زمان در مراسمات تشییع و تدفین مهم است و مردم تلاش می کنند تا سر ساعت و در زمان مناسب به نماز میت برسند ولی جاده ای که منجر به ترافیک می شود باعث تاخیر در برگزاری نماز میت و نهایتا نرسیدن عده ای از مردم برای شرکت در این کار انسان دوستانه می گردد.

گلایه مردم از جاده ورودی قبرستان جدید بهمئی/ ترافیک های طولانی معضلی برای شهروندان /عکس+فیلم

از طرفی دیگر تنگ و باریک بودن این مسیر باعث ایجاد ترافیک شده و این بی نظمی و ترافیک معضل بزرگی برای شهروندان است در همین راستا نظرات بعضی از شهروندان را جویا شدیم که در ادامه با هم مرور می کنیم:

فخرایی یکی از شهروندان شهرستان بهمئی گفت: زمان در مراسمات تشییع و تدفین مهم است و مردم تلاش می کنند تا سر ساعت و در زمان مناسب به نماز میت برسند ولی جاده ای که منجر به ترافیک می شود باعث تاخیر در برگزاری نماز میت و نهایتا نرسیدن عده ای از مردم برای شرکت در این کار انسان دوستانه می گردد.

امینی از دیگر شهروندان شهرستان بهمئی گفت: از طرفی دیگر جاده باریک بودن این مسیر باعث ایجاد ترافیک شده است تا جاییکه در مراسمات شلوغ تا چند ساعت توقف خودروها نیز اتفاق افتاده است

وی گفت: این بی نظمی و ترافیک معضل بزرگی برای شهروندان است.

رفیعی یکی دیگر از شهروندان شهرستان بهمئی گفت: خاکی بودن این مسیر یک کیلومتری که در فصل زمستان گل آلود و در فصل تابستان با گردو خاکی که ایجاد می کند مشکلات موجود در این مسیر را دو چندان می کند.

جهانیانی هم گفت: با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که در این مراسمات شرکت می کنند افراد داغ دیده هستند و برای رسیدن به موقع به مراسم خاکسپاری نهایت عجله را می کنند و تلاش میکنند که این مسیر را زودتر طی کنند در نتیجه همین اقدام باعث ایجاد ترافیک می شود.

وی افزود: حاشیه ی کنار یک راه ارتباطی برای مرتفع کردن ترافیک یکی از راههای کمک به خودروها برای عبور دادن خودروهای دیگر است که متاسفانه این مسیر فاقد حاشیه و شانه راه نیز است.

خوبی نژاد دیگر شهروند لیککی هم گفت: در این مسیر چنانچه یک خودرو از سمت قبرستان به شهر لیکک حرکت کند به مشکلات و ترافیک کمک بیشتری می کند که اگر این خودرو از نوع سنگین باشد دردسر بیشتری ایجاد می کند.

کرمپور : انتظار است مسولان مرتبط برای این چاره ای بیاندیشند و احساسات افرادی که عزیزان خود را ازدست دادند را درک کنند چرا که در بسیاری از مواقع پیرمرد و پیرزن هایی هستند که به دلیل ترافیک به وجود آمده باید این مسیر را پیاده طی کنند و چون استرس و غمی نیز بدلیل ازدست دادن عزیزی دارند باعث ناراحتی بیشتر آنها می شود.

وی بیان کرد: فضای باز و غیر مسکونی اطراف این مسیر دست مدیران را برای خرید چند متر اطراف این جاده باز می کند و امیدواریم برای حل این مشکل که به اعتبار زیادی هم نیاز ندارد اما دغدغه های زیادی را حل می کند پایان دهند.

محمدی : مسئولان شهرستان بهمئی در خواب هستند و کار را نیمه تمام رها کردند و تبلیغ رسانه ای میکنند.

وی گفت: با چهار تا عکس گرفتن کار ها درست نمیشوند باید جهادی بیاین پای کار.

انتظار است مسولان مربوطه برای این مشکل چاره ای بیاندیشند و احساسات افرادی که عزیزان خود را ازدست دادند را درک کنند و به دغدغه های شهروندان پایان دهند.

گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: