« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
در جمع خبرنگاران؛
توصیه های وزیر کشور به زوار حسینی وزیر کشور گفت تهمیدات لازم برای رفاه حال زائرین اربعین حسینی توسط دولت ایران و عراق اندیشیده شده است

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ احمد وحیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفرهای استانی گفت: پروژه‌های بسیار مهمی در این سفرها تصویب شده و منابعی که مربوط به سال گذشته بود تقریبا همه تخصیص یافته است.

احمد وحیدی: تمهیدات اربعین توسط دولت عراق اندیشیده شده است

وزیر کشور ادامه داد: منابع سفرهای مربوط به این دوره نیز در حال تخصیص است و در آینده نزدیک نهایی می‌شود. وحیدی از اختصاص یک هزار میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و عنوان کرد: اختصاص این رقم سبب تحول در استان می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به کمک دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در سیل اخیر گفت: از محل بحران اعتباری برای جبران خسارت سیل تخصیص داده شده و تلاش می‌شود این خسارت جبران شود. وحیدی با اشاره به اینکه برای سومین بار در طول یکسال دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنم، افزود: موضوعات مختلف دیگر استان نیز با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان استان بررسی خواهند شد و تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ رشد تورم نزولی است و به معیشت مردم کمک می‌کند، افزود: دولت و در راس رئیس جمهور در میدان هستند تا خواسته مردم جبران شود.

وحیدی در خصوص پیاده‌روی اربعین و حضور مردم ایران در این آیین مذهبی بیان کرد: پیش‌بینی‌های لازم از سوی ایران و عراق اندیشیده شده است و تلاش همه دست اندرکاران این است که زائران بتوانند این سفر را با رفاه کامل انجام دهند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه حجم زیادی از مردم کشور عازم این سفر هستند به همین دلیل تراکم زیادی خواهیم داشت از مردم خواست در مدیریت سفر به گونه‌ای اقدام کنند که بتوانند در فواصل مختلف سفر را انجام دهند و همه را برای روز و روزهای مانده به اربعین نگذارند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: