« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
با حضور وزیر کشور؛
عملیات ساخت قطعه دوم بزرگراه بابا میدان-گچساران-بهبهان در شهرستان باشت همزمان با هفته دولت با حضور وزیر کشور آغاز شد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در این آیین گفت: قطعه دوم بزرگراه گچساران - بابامیدان بطول بیش از ۱۲کیلومتر در شهرستان باشت از توابع این استان و استان فارس آغاز شده است.

عملیات قطعه دوم بزرگراه بابا میدان-گچساران-بهبهان با حضور وزیر کشور آغاز شد

وی افزود: ۶ کیلومتر از این بزرگراه در شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد از بوستان تا پل بریم و شلالدان اجرا خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قرارداد اولیه این طرح اظهار داشت: سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای باند دوم بزرگراه بابامیدان -گچساران اختصاص یافت که هم اکنون عملیات اجرایی این طرح ملی آغاز شده است.
احمدزاده اضافه کرد: اعتبار این طرح ملی همراه با تعدیل و قیر تا مرز هفت هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مدت قرار داد این طرح ملی ۳۶ ماهه است، اظهار کرد: ۸۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲۲۵ هزار و ۷۳ متر مکعب خاکریزی، ۷۱هزار و ۵۴ متر مکعب زیر اساس و ۳۰هزار و ۵۰۰ متر مکعب اساس در این طرح اجرا خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: میزان آسفالت برای اجرای طرح قطعه دوم بزرگراه گچساران - بابامیدان بیش از ۵۸هزارو ۲۰۰ تن است.

احمد زاده تصریح کرد: در این طرح ملی یکهزار ۹۶۳ تن آرماتور بندی، سه دستگاه پل، سه دور برگردان و یک دستگاه زیر گذر اجرا خواهد شد. یک دهانه ۱۱ متری زیر گذر و ساخت ۱۱ دهنه پل خاص در پریم، شوش و لیراب از دیگر مشخصات این طرح است. ​

وی یادآور شد: برقراری ارتباط ایمن، کاهش تلفات و تصادفات جاده ای ،اصلاح طرح هندسی مسیر و افزایش سرعت با توجه به تعریض و بهسازی محور موجود از مزایای دیگر این طرح است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: