« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
آوای رودکوف؛
سیدمحمد هادی امیری باحضور درمنزل فرناز حسن زاده رتبه یک کنکورتجربی ۱۴۰۱، این موفقیت علمی بزرگ را به وی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد در این این دیدار صمیمی گفت ؛افتخار آفرینی در این رقابت علمی با همه محدودیت های آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد یعنی اینکه اگرجوانان بخواهند می توانند بالاترین افتخارات علمی را کسب کنند وسرکار خانم فرناز حسن زاده ، با تلاش وکوشش وبرنامه ریزی اصولی خود وخانواده توانست فعل خواستن را صرف کند تا انگیزه ای باشد برای تمام دانش آموزان این مرزوبوم ، خاصه استانهای کم برخوردار که تکیه زدن بر جایگاه نخست کنکور سراسری برای هیچ کس دور از دسترس نیست .

اقدام جالب وماندگار مخابرات /همراه اول برای نفر اول کنکور تجربی ۱۴۰۱

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت ؛امیدوارم چنین افتخارآفرینی هایی توسط فرزندان استان بیش از پیش تکرار شود تا فرزندان استان به مانند نگینی بر پیشانی کشور بدرخشند و شاهد توسعه کیفی و کمی آموزش در سطوح آموزش و پرورش و آموزش عالی باشیم.

امیری در پایان خاطر نشان کرد لازم می دانم به نیابت از مجموعه بزرگ شرکت مخابرات ایران وشرکت ارتباطات سیار این موفقیت بزرگ و کم نظیر را خدمت این نخبه هم استانی ، معلمان واساتید ایشان  ،خانواده محترمشان و همه مردم استان تبریک و تهنیت عرض نمایم .

بر اساس این گزارش فرناز حسن زاده ضمن تقدیر و تشکر از حضور سرپرست مخابرات منطقه و هیئت همراه گفت: برای رسیدن به رتبه یک کنکور برای خود،ضمن برنامه ریزی ، روزانه به صورت میانگین ۱۰ تا ۱۲ ساعت مطالعه داشتم و تعیین میزان مطالعه بر اساس همان هدف و برنامه ریزی بود .

وی گفت :کنکور و کسب رتبه اول نیازی به هوش بالا ندارد و یک فرد با هوش متوسط نیز می‌تواند با سخت کوشی و هدف گذاری به این مهم برسد و امیدوارم این رتبه انگیزه ای برای فرزندان این استان باشد.

فرناز حسن زاده در پایان از دلگرمی و مساعدت مجموعه شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار به صورت ویژه تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این دبدارصمیمی هدایایی به رسم یادبود از طرف شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار از جمله اهداء یک خط سیم کارت دائمی همراه اول متعلق به استان تهران به وی اهداشد تا اولین سیم کارتی باشد که به نام این نخبه ی هم استانی ثبت شود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین