« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
مدیر کل ورزش و جوانان استان ؛
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،ارتقا و توسعه زیر ساخت های عمرانی و ورزشی را از مهمترین اولویت های کاری خود و دستگاه ورزش و جوانان استان برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عین الله دهقان، با تاکید بر اینکه نیازمند تجهیز تیم‌های ورزشی استان هستیم، گفت: زیرساخت های ورزشی کهگیلویه وبویراحمد باید ارتقا یابد ،از وزارت ورزش و جوانان میخاییم نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد.

یکی از اهداف و برنامه های دستگاه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ارتقا و توسعه زیر ساخت های عمرانی است

وی افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد دارای مواهب و منابع خدادادی فراوانی است که بالاتر از همه این ظرفیت‌ها،نیروی انسانی مستعد و توانمندی است .

دهقان با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه وبویراحمد ، نجیب اصیل و پرتلاش هستند، افزود: در عرصه‌های ورزشی با درنظر گرفتن جمعیت و وسعت استان، سهم خوبی را در کشور داریم و ورزشکاران این استان علیرغم همه سختی ها و محدودیت ها افتخارات خوبی را در کشور کسب کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح 10 پروژه عمرانی در هفته ی دولت شامل، سالن و چمن مصنوعی در استان خبر و در خصوص عملکرد عمرانی اداره کل بیان داشت :در سال 1399 مجموعه 109 پروژه ،شامل 54 پروژه از محل اعتبارات استانی ،28 پروژه از محل اعتبارات ملی و 27پروژه از محل هدایایی خاص وزارت نفت در دست احداث و ساخت بوده است که این رقم در سال 1400 به ترتیب به 61پروژه از محل استانی ،20 پروژه از محل ملی و 34پروژه از محل هدایای خاص وزارت نفت ارتقا یافته است .

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر ارتقای زیر ساخت های عمرانی و ورزشی اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی استان تا پایان 1399 ، 98 صد متر مربع بود که با افتتاح 10 پروژه عمرانی شامل یک سالن و 9 چمن مصنوعی این رقم به 99 صدم متر مربع ارتقاء خواهد یافت .

دهقان ،پروژه تکمیل زمین ورزشی قلعه رئیسی با اعتبار 2 میلیارد و 617میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی 75درصد را مهمترین پروژه در دست اجرا برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه تا پایان امسال افتتاح و تحویل جامعه ورزش شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: