« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:این استان ۲و نیم درصد اعتبارات را از اعتبارت بودجه ای کشور دارد و این به نسبت جمعیت و وسعت نشان از توجه مسئولان استان است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی شهابی نسب در نشست خبری با خبرنگاران و با تبریک هفته دولت گفت: خبرنگاران رسالت سنگینی‌ بر عهده دارند و با اطلاع رسانی شفاف و بیان خدمات به مردم در توسعه کشور نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیان خدمات نظام مردم را امیدوار می کند ابراز داشت: در هفته دولت ۴۷۳پروژه عمرانی کلنگ زنی و احداث شد که از این تعداد ۱۵۹پروژه کلنگ زنی بود.

کهگیلویه و بویراحمد ۲.۵ درصد از اعتبارات بودجه ای کشور را دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود:بالغ بر ۲هزار میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است.

شهابی نسب افتتاح کارخانه بازیافت، کارخانه تولید کولر گازی، آبرسانی ، مدارس و واحد های گلخانه ای را مهمترین پروژه های افتتاحی ارزیابی کرد و گفت: سازمان برنامه ریزی متولی راهبری توسعه استان است .

وی گفت:بالاترین مرجع توسعه استان این سازمان بوده و برای توسعه استان شورای برنامه ریزی در یک سال گذشته بالغ بر ۱۲نشست و در بحث اعتبارات و تخصیص ۱۳نشست برگزار شد.

وی مبادله ۶۲۶طرح عمرانی موافقت نامه بین ۷۰دستگاه با بالغ بر ۱۴۵۰میلیارد ریال را در طول یک سال گذشته از اهم فعالیت های این سازمان عنوان کرد و افزود: مجوز فاضلاب لنده و جنوب شهر یاسوج، مجوز طرح ملی احداث و بهسازی مسیر پل بریم ، چرام دیشموک ، باشت و چاروسا که از باغملک خوزستان تا باشت است را گرفتیم، سد مخزنی سقاوه، طرح کوپون تا باشت از جمله مجوزهای گرفته شده ماده ۲۳است که می توانند اجرایی شوند.

شهابی نسب با تاکید بر اینکه به هر قیمتی مجوز سد آبریز را خواهیم گرفت گفت: با این سد بیکاری و توسعه ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به محور پاتاوه دهدشت گفت: این پروژه نوروز ۱۴۰۲ به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

وی گفت: بر اساس گزارش ها سد تنگ سرخ بالغ بر ۴۰درصد پیشرفت داشته و این سد به توسعه استان کمک می کند.

شهابی نسب گفت: در سال ۹۹در حدود ۶۹۶ میلیارد اعتبار مصوب داشتیم که در ۱۴۰۰به ۱۲۷۲میلیارد و در ۱۴۰۱به ۱۶۰۰میلیارد تومان تغییر کرد .

رئیس سازمان برنامه ریزی استان تخصیص این اعتبارات در استان در سال ۹۹را ۴۷۷میلیارد و در ۱۴۰۱بالغ بر ۱۳۶۰ میلیارد تومان بوده است .

وی در ادامه با اشاره به پروژه راه های استان گفت: در بحث طرح های راه استان در چند سال آینده از پر ترافیک ترین استانهای کشور است.

شهابی نسب در حوزه آب وضعیت استان را در طول یک سال گذشته گفت: منهای سد تنگ سرخ پروژه ، پروژه آبرسانی به شهر دهدشت، لیکک، دشت لیشتر ، امامزاده جعفر و سد سقاوه از مهمترین پروژه ها هستند.

وی سه بیمارستان چرام ، سی سخت و لنده را مهمترین پروژه های توسعه ای استان در حوزه بهداشت و سلامت ارزیابی کرد و گفت: با کلنگ زنی آب ریزی استان به کارگاه عمرانی تبدیل می شود.

این مسئول در ادامه گفت:بالغ بر ۹۰درصد استان گازرسانی شده و با تکمیل گاز زیلایی استان نیاز استان تا حدود زیادی مرتفع می شود.

شهابی نسب از اتمام مطالعه طرح اشتغال ۴۵۰روستای استان خبر داد و گفت : در حوزه منابع انسانی بالغ بر ۲هزار نفر ایثارگر استان تبدیل وضعیت شدند.

وی نرخ بیکاری استان را ۹و دو دهم ارزیابی کرد و ابراز داشت :جمعیت شاغل استان ۱۶۷هزار نفر عنوان کرد و گفت ۱۶هزار نفر بیکار در استان وجود دارد.

شهابی نسب با بیان اینکه ۲۱۷طرح عمرانی با ۳۵۶۱میلیارد تومان اعتبار و ۶۶۵میلیون دلار و ۱۱۰میلیارد تومان سرمایه گزاری و ۱۴۸۶میلیارد تومان تسهیلات از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده است ابراز داشت : ۳هزار میلیارد تومان متمم سفر پیش بینی شده که امید واریم هرچه زودتر ابلاغ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: