« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
مطالبه به حق جمعیت فرهنگیان جوان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
جمعیت فرهنگیان جوان شهرستان لنده از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا نسبت به ایجاد درمانگاه فرهنگیان کهگیلویه بزرگ اقدام نماید.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جمعیت فرهنگیان جوان شهرستان لنده از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا نسبت به ایجاد درمانگاه فرهنگیان کهگیلویه بزرگ اقدام نماید.

درخواست احداث درمانگاه فرهنگیان کهگیلویه بزرگ

متن نامه جمعیت فرعنگیان جوان شهرستان لنده به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمدزاده
استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد
سلام علیکم؛

احتراماً نظر به اینکه حوزه کهگیلویه بزرگ شامل شهرستان های چهارگانه (کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام) و شش بخش (چاروسا، دیشموک، سوق، سرفاریاب، ممبی و موگرمون) بیش از 40 درصد جامعه آماری فرهنگیان فرهیخته شاغل در اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده است، با این وجود حوزه استحفاظی کهگیلویه بزرگ فاقد درمانگاه اختصاصی برای این قشر عظیم فرهنگی است و عدم وجود مرکز درمانی اختصاصی فرهنگیان در این حوزه باعث مشکلات عدیده ای گردیده و این امر موجبات نارضایتی و شکایات گسترده فرهنگیان عزیز این حوزه را درپی داشته است.

شایسته است ترتیبی اتخاذ فرمائید تا همانند حوزه های بویراحمد و گچساران در خصوص اخذ مجوز احداث و تأسیس درمانگاه تخصصی فرهنگیان کهگیلویه با امکانات لازم و مکفی اقدامات لازم صورت گیرد.

یاسین قاسمی
دبیر جمعیت فرهنگیان جوان شهرستان لنده

درخواست احداث درمانگاه فرهنگیان کهگیلویه بزرگ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: