« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
بعد از ۱۱ سال، آغاز می شود:
وزیر آموزش و پرورش گفت : در راستای رسیدن به عدالت آموزشی، توزیع تغذیه رایگان در مدارس مناطق محروم بعد از ۱۱ سال ، آغاز می شود.
منبع: تسنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، یوسف نوری اظهار داشت: در قالب این طرح 3 میلیون دانش‌آموز در مناطق محروم از تغذیه رایگان بهره‌مند می‌شوند.

توزیع تغذیه رایگان در مدارس مناطق محروم

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد : سال گذشته بیش از 164 هزار دانش‌آموز به تحصیل بازگشتند.

وی با تاکید بر دیدگاه عدالت محور دولت اذعان داشت : در این زمینه تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش معطوف به تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی است.

وی تجهیز هنرستان‌های هوشمند را امری لازم و ضروری دانست و گفت : این مساله با هدف تبدیل این هنرستان‌ها به ظرفیتی برای ایجاد اشتغال و مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان و جامعه هدف مورد استقبال قرار می گیرد .
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در زمینه ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش یادآور شد : رشد و توسعه فضاهای آموزشی و نیز تقویت زیرساخت‌های این بخش با همکاری نهادها، دستگاه‌ها و به ویژه خیرین محقق می‌شود.
وی متذکر شد : مدیران آموزش و پرورش در استان باید نگاه عدالت محورانه را رعایت کنند و از پرداختن به موضوعاتی که به این امر لطمه بزند خودداری و جلوگیری کنند.

مدینه صابری / خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: