« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
فرمانده انتظامی بهمئی خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از دستگیری یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ فرزین جمشیدی با اعلام این خبر گفت؛ عوامل انتظامی این فرماندهی روز گذشته در حین گشت در سطح حوزه استحفاظی، یه یکدستگاه موتور سیکلت مشکوک و دستور توقیف و بازرسی آن را صادر کردند.

قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در بهمئی به دام افتاد

وی افزود: در این بازرسی از این موتور مقدر ۱۳ کیلو و ۶۵۵ گرم مواد مخدر و انواع تریاک کشف و ضبط و در این رابطه یک نفر را دستگیر و وسیله را به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ جمشیدی بیان داشت: با مجموع اقدامات و تدابیر اتخاذ شده و حضور مداوم همکاران و پاسخ به درخواست های انتظامی و امنیتی آنان تاخص عملیاتی وضعیت خوبی داریم.

وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان با هر گونه قاچاق و هنجار شکنی و اخلال در نظم عمومی جامعه و عوامل سلب و آسایش مردم با قاطعیت برخورد میکند و شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس و عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: