« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید روح الله سیدی دبیرکل و رئیس شورای عالی مجمع نخبگان ایران در پی درگذشت دکتر سید قادر لاهوتی پیام تسلیتی صادر نمود.

پیام تسلیت دبیرکل و رئیس شورای عالی مجمع نخبگان ایران در پی درگذشت دکتر سید قادر لاهوتی

متن این پیام به شرح زیر است:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ
آنان که روشنی راه شدند و سحر را نوید دادند، هرگز به خاموشی و فراموشی نخواهند رسید و چونان نسیم در گیسوان واژگان و اندیشه‌ها، به هر دیده و شنیده که می‌رسند؛ بوستانی از معنا هدیه می‌دهند.

این است راز جاودنگی‌ِ مردان عرصه‌ی دانایی ! که جانشینان آفریدگار آیه‌های بینایی و بصیرت‌اند!

از سویدای جان اندوه بزرگ‌ هجرت عالی مقام عرصه‌ی علم و اندیشه ، مدیریت و هدایت علمی و سیاسی جناب استاد ارزشمندِ اخلاق‌مدار و مردم‌دار سید قادر لاهوتی که زهد و تقوای وی در عرصه علم و سیاست بر همگان روشن و مبرهن بود، را به دیار جاودانگی و رضوان الهی، ابتدا به جامعه‌ی فرهیخته‌ی علم و ادب، دانشگاهیان، اساتید معظم و متعهد و دانشجویان و نخبگان و عموم مردم فرهیخته و عالم پرور کشور و خصوصا مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به خانواده‌ی نخبه‌پرور و اندیشمند مرحوم " استاد سید قادر لاهوتی" تسلیت عرض نموده و برای روح پرفتوح" آن سفر کرده "غفران، رحمت و قرب الهی و برای خانواده معزّی اجر جزیل و صبر جمیل آرزومندم !

با احترام
سید روح اله سیدی
دبیرکل و رئیس شورای عالی مجمع نخبگان ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: