« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت : در مناطق فاقد شبکه گازرسانی این استان، سالانه، ۱۵ هزار درخت ، قطع می شود.
منبع: مهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، مهدی روشنفکر با اعلام این خبر اظهار داشت : این عمل در هر سال با هدف تأمین سوخت در مناطق غیر برخوردار، انجام می شود .

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با گازرسانی ۱٠٠ درصدی به استان از این معضل جلوگیری خواهد شد.

وی ۸۹ درصد از مناطق روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد را برخوردار از نعمت گاز دانست و یادآور شد: ۱۱ درصد باقیمانده نیز با همت مسئولان به این شبکه متصل خواهد شد.

روشنفکر با اشاره به افتتاح گازرسانی روستایی در شهرستان دنا، گفت: منطقه شبلیز یکی از مناطق بکر و سردسیری شهرستان دنا است که قریب به ۱۸۰۰ نفر جمعیت دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس تصریح کرد : با اجرای پروژه گازرسانی ده روستا در منطقه شبلیز در کمتر از شش ماه ، مشکلات تامین سوخت این منطقه، تا حدی رفع شود.

وی از کلنگ زنی یا بهره برداری حدود ۲۰ پروژه در حوزه فناوری و ارتباطات سخن گفت: برای این پروژه‌ها قریب به ۷۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

روشنفکر افزود: در حوزه راه نیز ده پروژه با اعتباری بالغ بر سی میلیارد تومان در شهرستان دنا در حال اجرا بوده و یا به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدینه صابری/ خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: