« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
آوای رودکوف؛
پانزدهمین کنگره کشوری شعر و آیین های عاشورایی قروه بعد از ۲ روز رقابت، شاعران برگزیدگان خود را شناخت و به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مراسم اختتامیه پانزدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی قروه روز پنج شنبه ۱۷ شهریور ماه بعد از سپری شدن ۲ سال به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت حضوری برگزار شد امسال در آیینی با حضور مسئولان، شعرا و علاقمندان در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه برترین‌های خود را معرفی و آماده ورود پر توان ‌تر به دوره شانزدهم شد.

کسب رتبه برتر شاعر لنده ای در پانزدهمین کنگره ملی شعر و آیین‌عاشورایی

با رای هیئت داوران “فاطمه سلیمان پور “با عنوان اثر “ازدهان آب”از استان قم رتبه نخست بخش شعر عاشورایی، “عاطفه جوشقانیان” از استان قم با عنوان “آب و آتش”رتبه دوم و قاسم بای با عنوان “تشنه دیدار” از رامیان گلستان رتبه سوم را کسب کردند.

کسب رتبه برتر شاعر لنده ای در پانزدهمین کنگره ملی شعر و آیین‌عاشورایی

با رای هیئت داوران “اعظم زارع” با عنوان اثر”ایثار”از نی ریز فارس رتبه نخست، “سید اکبر سلیمانی” با عنوان”تقدیم به شهید حاج قاسم سلیمانی” از لنده کهگیلویه رتبه دوم و “افسانه سادات حسینی” با عنوان”از قفس تا قاف” از نیشابور رتبه سوم را در بخش “ایثار و شهادت” پانزدهمین دوره کنگره شعر عاشورایی از آن خود کردند.

هشت شرکت کننده در بخش قرائت کنگره شعر و آیین عاشورایی در قروه تجلیل شدند و داوری این دوره از کنگره را «عبدالجبار کاکایی»، «رضا اسماعیلی» و «محی الدین آیینی» بر عهده داشتند.

هیئت داوران در بیانیه‌ای، مولفه‌های موثر در انتخاب آثار را نوآوری و ارائه یافته‌های نو، میزان اثرگذاری در خواننده، استدلال علمی نگارنده، چگونگی طرح موضوع و بیان مسئله، توزیع و پردازش متعادل مطالب، ارتباط منطقی با مخاطب، استفاده مطلوب از منابع اصلی و جدید و گستردگی آن، رعایت شیوه‌های نگارش و اصول ویراستاری علمی و به‌کارگیری مناسب اصطلاحات و واژگان را اعلام کرد.

به انتخاب داوران برگزیدگان پانزدهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه از مجموع آثار ارسالی در دو بخش عاشورایی و ایثار و مقاومت ۶ اثر را حائز رتبه و شایسته تجلیل دانست.

این کنگره سراسری شعر و آیین عاشورایی پذیرای ۳۰۰ اثر از ۲۷ استان و ۵۵ شهر از تمام اقصی نقاط کشور بود.

 

آذران نیوز

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
زنده باد سید اکبر سلیمانی از شاعران برتر کشور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: