« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام الهی نیا:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید محمود الهی نیا اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید محمود الهی نیا اقامه شد.

تشکر از دست اندرکاران موکب باب الحوائج/وقتی هزینه‌های پروانه ساختمان سر به فلک می‌کشد/بی توجهی مسولان به تنها دانشگاه لنده

حجت‌الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ایام اربعین و مصیبت اهل بیت گفت:بحث پیاده روی اربعین، توفیق بزرگ و فرصت ارزشمند و دارای فضیلت‌های بسیاری است.

وی افزود:این همایش جهانی و بین المللی هم فرهنگی و هم سیاسی است و تکه ای از دوران ظهور است، و دیده می شود در این راه ،هر کس هر چه دارد در طبق اخلاص می گذارد.

تشکر از دست اندرکاران موکب باب الحوائج

حجت الاسلام الهی نیا گفت:جای تشکر دارد از موکب باب الحوائج که در مرز شلمچه دارند خدمت می کنند و هنوز راه این توفیق باز است برای کسانی که می توانند کمک کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مورد مناسبت های هفته گفت:۱۹شهریور سالروز ارتحال آیت الله طالقانی یکی از بزرگان کشور و خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی، یکی از یاران باوفای امام خمینی( ره) کسی که اولین نماز جمعه را در کشور بعد از انقلاب اسلامی به دستور مستقیم امام اقامه کرد و حضرت امام او را ابوذر انقلاب معرفی کردند، یاد و نامش را گرامی می داریم.

الهی نیا گفت:۲۰شهریور شهادت دومین شهید محراب حضرت آیت الله مدنی به دست منافقان کوردل است که نشان دهنده یکی از صدها جنایت منافقین با پشتیبانی مستکبران عالم است.

کشور به تجهیزات فوق پیشرفته ای دست پیدا کرد

حجت الاسلام الهی نیا گفت:رزمایش هایی در کشور داریم که الحمدالله نشان می دهد جمهوری اسلامی از یک قدرت بزرگی برخوردار است و قابل قیاس با گذشته نیست، دوران گذشته یک سلاح سبک دستی را سهمیه بندی می کردند و هیچ گونه امکاناتی نداشتیم به فرموده مقام معظم رهبری "حتی سیم خاردار را هم به ما نمی فروختند و می گفتند این را در جنگ به کار می برند" اما به لطف پرودگار و رهنمودهای رهبری و به دست توانمند دانشمندان داخلی این کشور به تجهیزات فوق پیشرفته ای دست پیدا کردیم که دشمنان نظام جمهوری اسلامی جرات نگاه چپ کردن به این کشور و نظام را ندارند.

وقتی هزینه‌های پروانه ساختمان سر به فلک می‌کشد

امام جمعه موقت لنده با اشاره به مشکلات شهرستان گفت:در بحث ساختمان سازی و عوارضی که شهرداری محترم‌ و نظام مهندسی در نظر گرفتند مردم گله مند هستند و حق هم دارند، با توجه به مشکلات اقتصادی و اجاره بهای بی سر و سامانی که شهر را گرفته شایسته است همکاری شود که اگر کسی می خواهد سر پناهی بسازد با وی همکاری شود، تشویق شود و امیدواریم که در این باب همکاری لازم را داشته باشند.

مسولان وقتی پروژه ای را تعریف می کنند زمان تحویل آن را نیز مشخص کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده خاطرنشان کرد:در بحث جاده ها جای تشکر دارد ما هر جایی که می بینیم خوشحال می شویم و تشکر می کنيم اگر کاری صورت بگیرد، جاده تراب پاتاوه که خوب دارد کار می شود هم از مسئولین اجرایی و هم از پیمانکار می خواهیم که این طرح را به سرانجام برسد.

خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:ای کاش وقتی پروژه ای تعریف می شود و بودجه ای برای آن در نظر گرفته می شود محاسبه ای که این جاده چند ماهه یا چند ساله تمام می شود انجام شود، اگر چنین کاری صورت بگیرد، قطعا مردم امیدوارتر می شوند.

جاده تشان لنده یک جاده ملی است

خطیب نماز جمعه لنده در ادامه گفت: جاده تشان لنده یک جاده بین المللی است و قطع به یقین تنها راه برون رفت لنده از بن بست این جاده هست تذکراتی داده شد، امیدواریم این جاده به فراموشی سپرده نشود، شنیده ها حاکی از آن است که هم مسئولین اجرایی و هم عزیزان نخبه شهرستانی در پایتخت، هم در گذشته و هم در حال حاضر به جد پیگیر هستند، امیدواریم این پروژه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

بی توجهی مسولان به تنها دانشگاه شهرستان

امام جمعه موقت لنده در پایان اظهار داشت:تنها دانشگاه شهرستان لنده سالهاست که دانشجویان آن خانه به دوش هست و  در به در هستند ساختمان این دانشگاه بیش از یه دهه با رشد فیزیکی ۷۰ در صد رها شده و از طرف مسولان هم هیچگونه پیگیری منتج به نتیجه بعمل نیامده که همینجا از مسولان درخواست می کنیم توجه لازم را بعمل آورند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: