« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان و توقیف 12 دستگاه موتورسیکلت خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای مرحله دوازدهم طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت احتماعی و برخورد با موتور سواران متخلف و فاقد پلاک با تشکیل چندین اکیپ گشتی شامل کلانتری ها، یگان امداد، راهور در مدت 4 ساعت تعداد 12 دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک متوقف و به پارکینگ انتقال داده شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی و اعمال قانون 37 دستگاه موتورسیکلت

سرهنگ فرزین جمشیدی اظهار داشت؛ با توجه به اینکه بیشتر تخلفات توسط خودروها و موتورسیکلت های فاقد پلاک انجام می شود،این فرماندهی تمامی تلاش خود را در جهت جمع آوری خودورها و موتور سیکلت های فاقد پلاک بکار خواهد برد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان  اضافه کرد: برخی موتورسواران در سطح شهر لیکک با انحام حرکات مخاطره آمیز و نمایشی امنیت روانی مردم را به مخاطره می اندازند و رفتارهای حادثه ساز این دسته از رانندگان، نوعی دهن کجی به نظم اجتماعی است که بذون شک پلیس، اجازه نخواهد داد این افراد به قوانین بی احترامی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین