« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
حجت الاسلام موحد در دیدار کارکنان و جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش بهمئی ؛
حجت الاسلام موحد در دیدار کارکنان و جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش بهمئی گفت:برای تامین تجهیزات، فضای آموزشی، ورزشی و رفع مشکلات اداره آموزش و پرورش بهمئی تلاش مضاعف خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دیدار با جمعی از کارکنان و فرهنگیان آموزش و پرورش بهمئی با اشاره به اینکه کارها و فعالیت های اداره اموزش و پرورش از لحاظ تامین تجهیزات و امکانات کم سابقه است گفت: در آینده نزدیک با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان مشکلات این شهرستان بررسی و اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

برای تامین مایحتاج آموزش و پرورش بهمئی تلاش مضاعف خواهیم کرد

حجت الاسلام سید محمد موحد با بیان اینکه همیشه پیگیر مشکلات حوزه آموزش و پرورش در شهرستان بهمئی بویژه در حوزه خدمت رسانی، عمرانی و زیر بنایی هستیم افزود: انشا در اینده نزدیک با همکاری اداره کل نوسازی استان حمایت های لازم و ضروری صورت می گیرد.

برای تامین مایحتاج آموزش و پرورش بهمئی تلاش مضاعف خواهیم کرد

وی همچنین خواستار توجه جدی به موضوع فرهنگیان و کارکنان این نهاد شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی هم از توجه ویژه نماینده محترم مجلس به حوزه اموزش و پرورش و افزایش فضاهای آموزشی قدردانی کرد.

برای تامین مایحتاج آموزش و پرورش بهمئی تلاش مضاعف خواهیم کرد

علی محمدی خواستار تحقق مطالبات فرهنگیان در حوزه های مختلف شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این دیدار با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در سه ماهه گذشته امکانات خوبی از جمله کولر، فضای آموزشی و ورزشی برای شهرستان بهمئی فراهم شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
جناب فتاح سردبیر آوای رودکوف
به عنوان یک خبرنگار و همکار رسانه از شما خواهش میکنم..............

پاسخ آوای رودکوف به کامنت یک کاربر عزیز:
دوست مهربانی در خصوص انتشار این خبر یک کامنت انتقادی برای من فرستادند که بنده در پاسخ عرض می کنم نقدتون کاملا درست و بجا بود همین .وسلام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: