« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:کتب درسی به تمامی شهرستان ها و مناطق استان انتقال داده شده بنابرین خانواده ها نگران دریافت کتب درسی فرزندان خود نباشند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ایمان سبحان نژاد در کمیته توجیح و تبلیغ پروژه مهر اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به جز کتب درسی رشته های فنی و حرفه ای تمامی کتب درسی جهت توزیع به شهرستان ها انتقال و در حال توزیع است .

خانواده ها نگران دریافت کتب درسی فرزندان خود نباشند

وی در بازدید از مرکز توزیع کتب درسی شهرستان بویراحمد در یاسوج گفت: حدود 85 درصد کتب درسی در شهرستان بویراحمد تحویل مدیران مدارس شده و از این مقدار 70 درصد نیز تحویل دانش آموزان شده است.

سبحان نژاد با بیان این که هنوز تعدادی از دانش آموزان کتب خود را ثبت سفارش نکرده اند گفت: سامانه ثبت سفارش کتب درسی تا پایان شهریورماه باز است و اولیاء ودانش آموزان می توانند با مراجعه به این درگاه نسبت به ثبت سفارش کتب خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: مدیران مدارس هر چه زودتر به مراکز توزیع کتب درسی در شهرستانها ومناطق آموزشی خود را مراجعه ونسبت به دریافت کتب درسی آموزشگاه تحت مدیریت خود اقدام کنند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: