« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
در دومین روز از هفته فراجا صورت گرفت:
فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی بهمئی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رود کوف؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با جمعی از پرسنل با حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار و گفت و گو کردند.

‍ دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی بهمئی با امام جمعه/حجت الاسلام  افروغی:با حضور سرهنگ جمشیدی وضعیت امنیتی شهرستان بهتر شد/تصاویر

بهمئی تنها شهرستانی است که در کل استان ۳۱ درصد کاهش سرقت داشته است

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در ابتدای این نشست گفت : هفته نیروی انتظامی از ۱۳ مهرماه شروع شده و تا ۱۹ مهرماه ادامه دارد برنامه های مختلف و متنوعی در سطح شهرستان داریم.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: شعار امسال هفته فراجا؛ « پلیس خادم مردم ، مردم حامی پلیس » آغاز شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: شیرین ترین واژه خود مردم هستند و این ارزش نقش و حضور مردم در برقراری نظم و امنیت در جامعه را می رساند.

سرهنگ جمشیدی خاطر نشان کرد: امنیتی پایدار و ماندگار است که مردم در برقراری آن سهیم باشند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: به صورت ویژه از حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر میکنم از که کمک های که به نیروی انتظامی داشتند.

سرهنگ جمشیدی افزود: با برگزاری ۱۴ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل اوباش ، شرایط بهتر و آرامش خوبی در سطح شهرستان بهمئی برقرار شد‌.

وی در ادامه گفت : با همکاری های ویژه دادستان شهرستان بهمئی و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی این شهرستان، نقاط جرم خیز در سطح شهر برای اراذل اوباش نا امن شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی افزود: در بحث کشف سلاح و مهمات غیرمجاز ۲۳ درصد افزایش داشته ایم.

سرهنگ جمشیدی خاطر نشان کرد؛ در بحث کشف مواد مخدر ۱۸۰ درصد افزایش کشف داشته ایم.

وی افزود: شهرستان بهمئی تنها شهرستانی است که در کل استان ۳۱ درصد کاهش سرقت داشته است.

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: در بحث نزاع فردی ۲۵ درصد و نزاع دسته جمعی ۱۷ درصد کاهش داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان اظهار داشت: از نیروی های خدوم انتظامی در خصوص برقراری نظم و امنیت شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

‍ دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی بهمئی با امام جمعه/حجت الاسلام  افروغی:با حضور سرهنگ جمشیدی وضعیت امنیتی شهرستان بهتر شد/تصاویر

با حضور سرهنگ جمشیدی وضعیت امنیتی شهرستان بهتر شد

امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار با تبریک شروع ولایت و آغاز امامت حضرت ولی عصر امام زمان(عج) گفت: هفته نیروی انتظامی را خدمت این عزیزان تبریک عرض میکنم.

حجت الاسلام محمد یوسف افروغی افزود: از لحاظ کمی تعداد افراد این فتنه در مقایسه با فتنه های قبل کمتر است اما نگرانی مردم از دوره های قبل بیشتر است.

حجت الاسلام افروغی گفت: یکی از علت های نگرانی: مردم خیلی بیشتر به سمت استفاده از اخبار شبکه های دشمن رفته اند در اربعین سپاه ورود کرد آن اتفاق افتاد، در زاهدان خیلی از عوامل و رهبران اصلی دستگیر شدند.

حجت الاسلام افروغی ضمن تقدیر و‌تشکر از خدمات و عملکرد خوب نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در برقراری امنیت در شهرستان بهمئی گفت : از نیروی انتظامی همان گونه که هست با اقتدار و با درایت و صبوری به استقبال مشکلات معظلات بروند تا شاهد آرامش بهتر و رضایت مردم از امنیت شهرستان باشد.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: مردم به نیروی انتظامی ارتباط خوبی برقرار کردند و تا حدود زیادی رضایت مند هستند و این نشان از اهمیت کار نیروی انتظامی و عملکرد خوب این عزیزان دارد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در بحث امنیت در این شهرستان گفت : ما در بحث امنیت در شهرستان شرایط خوبی را دارا هستیم ،البته که پایدار نخواهد ماند و می طلبد که همه دستگاه های امنیتی با تلاش شبانه روزی که در طول سال دارند ، در حفظ این شرایط و بهتر کردن آرامش در سطح شهرستان تلاش بیشتری داشته باشند.

وی افزود: الحمدالله در مدت زمانی که سرهنگ جمشیدی فرمانده محترم به شهرستان آمدند از وضعیت امنیتی خیلی خوب و بهتر شد، و چه در بحث عمرانی و چه در بحث سازماندهی نیروی انسانی از سرباز تا کادر ستادی تلاش های خوبی شد و این نشان از اقتدار نیروی انتظامی می باشد و خدا را شکر که این تغییرات رضایت خیلی خوبی را بدنبال داشت.

حجت الاسلام افروغی گفت: انتظار میرود این اقتدار و سرعت عمل ادامه داشته باشد که ذات نیروی انتظامی است، اگر اراذل و اوباش وحشت کنند قطعا مردم امنیت بهتری دارند.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: پلیس ایران اخلاقی ترین پلیس دنیا است اکثر طرح های نیروی انتظامی مردمی هستند یا ما در رساندن این اطلاعات به مردم کم گذاشتیم (نه صرفا نیروی انتظامی بلکه تریبون های مختلف)، از طرفی تحت همین مردمی سازی مقداری اقتدار نیروی انتظامی را کاهش دادیم

وی اضاف کرد: نیروی انتظامی باید دستش باز باشد مجلس باید کمک کند قرار است تغییراتی در مجلس در بحث قانون و خود پلیس اتفاق بیافتاد بزرگترین سرمایه که باید رصد شود سرمایه اجتماعی است.

وی بیان داشت: سرمایه نیروی انتظامی( سرمایه اجتماعی) خیلی خوب است، جهش پیدا کرده و شاخص های مختلفی را دارند اندازه میگیرند.

حجت الاسلام افروغی بیان کرد: علارغم حضور مقتدرانه در میدان های مختلف سرمایه اجتماعی نه تنها کم نشد بلکه اضافه هم شده است.

وی ادامه داد: سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی در شهرستان بهمئی افزایش پیدا کرده است و در این اغتشاشات خواست عمومی مردم است.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان بیان کرد؛ یادی کنیم از شهدای نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب بخصوص شهدایی که در اغتشاشات جان شان را برای دفاع از انقلاب فدا کردند و از تلاش همه ی عزیزان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می کنم.

خبرنگار؛ سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: