« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
فرمانده انتظامی بهمئی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خبر داد:
فرمانده انتظامی بهمئی گفت: در سال جاری وقوع جرایم سرقت در این شهرستان35 درصد کاهش و میزان کشفیات مواد مخدر 180 درصد افزایش یافته است.

پایگاه خبری آوای رودکوف:فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته فراجا گفت: پلیس و ماموران نیروی انتظامی خدمتگذار صدیق و بی منت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در این راه تمام توان و همت و تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

کاهش 35 درصدی سرقت و افزایش 180 درصدی کشف مواد مخدر در بهمئی

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: هفته نیروی انتظامی از ۱۳ مهرماه شروع شده و تا ۱۹ مهرماه ادامه دارد برنامه های مختلف و متنوعی در سطح شهرستان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: هفته فراجابا شعار ؛« پلیس خادم مردم و مردم حامی» آغاز شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: برجسته ترین واژه در شعار هفته فراجا خود مردم هستند، تعامل و همکاری دو سویه بین مردم و نیروی انتظامی با گسترش نظم و امنیت در سطح جامعه شده است.

سرهنگ جمشیدی خاطر نشان کرد: امنیتی پایدار و ماندگار است که مردم در برقراری آن سهیم باشند امینتی پایدار است که مردم محور و جامعه محور باشد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم(ص) گفت: نعمتان مجهولتان ،الصحه و الامان "
ترجمه: دو نعمت مجهول و ناشناخته اند و تا زمانی که این دو نعمت به خطر نیافته اند ما انسانها قدر آنها را نمیدانیم، این دو نعمت سلامت و امنیت هست.

کاهش 35 درصدی سرقت و افزایش 180 درصدی کشف مواد مخدر در بهمئی

سرهنگ جمشیدی خاطر نشان کرد: ما در داخل کشور به راحتی در حال انجام امورات شخصی و روزمره خود هستیم و اطلاع نداریم که نیروهای مسلح و پلیس در مرز ها چه جان فشانی هایی دارند.

وی افزود؛ مجموعه انتظامی یکی از مجموعه ها، سازمان ها و نهاد هایی است که به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است.

مقام ارشد نیروی انتظامی شهرستان بهمئی بیان داشت؛ حتی تاخیر چند ثانیه ای نیروی انتظامی در بعضی از ماموریت ها شاید منجر به قتل و یک فاجعه بزرگ شود و این حساسیت شغل پلیس را نشان میدهد امنیت زیر بنای تمامی فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هر جامعه است.

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: در نبود امنیت و آرامش هیچ گونه فعالیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در هر جامعه ای میسر و امکان پذیر نخواهد بود.

کاهش 35 درصدی سرقت و افزایش 180 درصدی کشف مواد مخدر در بهمئی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی اضافه کرد: تقویت نیروهای مسلح یعنی تقویت اقتدار نظام و اساس نظام است، و تضعیف نیروی های مسلح یعنی تضعیف نظام و امنیت داخلی کشور است.

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: فراجا در خط مقدم مبارزه با اغتشاشگران، متخلفین و قانون گریزان است و در عرصه های مختلف از جمله شیوع کرونا، سیل و زلزله و حوادث طبیعی در کنار مردم بودند.

وی افزود: نیروی انتظامی در شهرستان بهمئی در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان اقدامات خیلی خوبی انجام دادند.

مقام ارشد نیروی انتظامی شهرستان بهمئی افزود: در بحث سرقت ها تنها شهرستانی از استان هستیم که ۳۵ درصد کاهش سرقت داشته ایم.

وی تصریح کرد؛ در بحث کشف سلاح و مهمات غیرمجاز ۲۳ درصد افزایش داشته ایم.

سرهنگ جمشیدی بیان داشت: در بحث کشف مواد مخدر ۱۸۰ درصد افزایش کشف داشته ایم.

کاهش 35 درصدی سرقت و افزایش 180 درصدی کشف مواد مخدر در بهمئی

وی با هشدار به مخلین نظم و امنیت افزود: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی افزود: تقدیر و تشکر میکنم از حمایت ها و رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا، از مجموعه فراجا که باعث دلگرمی پرسنل گردیده است.

وی ادامه داد: دشمنان با اصل نظام اسلامی مخالف هستند و به دنبال تضعیف اقتدار نظام هستند

سرهنگ جمشیدی در پایان از حمایت های امام جمعه محترم شهرستان، اعضای محترم شورای تامین،‌فرماندار محترم، مجموعه دادگستری، دادستان عزیز که همیشه همراه بودند، همکارانم در مجموعه سپاه، فرماندهی محترم بسیجیان، همکارانم در نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان، خانواده معظم شهدا ایثارگران، جانبازان، روحانیون عزیز، ریش سفیدان، شورای اداری، نهادها، سازمانها، شهردار محترم، شورای اسلامی روستا و شهر، شورای حل اختلاف و تمام کسانی که مجموعه انتظامی شهرستان را در بحث برقراری نظم و امنیت یاری نمودند تقدر و تشکر میکنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: