« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از اختصاص ۷۰ میلیون تومان برای تجهیزات آموزشی کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، مهرالله رخشانی مهر ، با اعلام این خبر اظهار داشت : ۱۹ درصد مدارس ایران نیازمند بازسازی و بهسازی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد : رئیس جمهور در سفر به این استان بحث جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۵ نفر دانش آموز را مطرح کرد.

وی آغاز عملیات اجرایی طرح جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۵ نفر دانش آموز را از کهگیلویه و بویراحمد دانست و متذکر شد : نوسازی مدارس در ساماندهی به موقع بحران ها کارنامه درخشانی دارد .

وی از نیازمندی ۳۳ مدرسه سی سخت برای تعمیرات اساسی طی زلزله به وقوع پیوسته در این شهرستان سخن گفت و تاکید کرد : تعمیرات این،مدارس با موفقیت انجام شد.

نوری از اختصاص ۱۹ میلیارد تومان برای ساخت مدارس جدید برای مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز به این استان اختصاص خبر داد و متذکر شد : در سه سال اخیر سازمان نوسازی مدارس در زلزله کرمانشاه، زلزله سی سخت و سیل خوزستان و لرستان نقش خود را در تامین فضاهای ایمن به خوبی ایفا کرده است.

مدینه صابری / خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین