« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
به مناسبت هفته فراجا؛
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بهمئی به مناسبت هفته ناجا با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورای در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛صبحگاه مشترک نیروی های نظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور اعضای شورای تامین و شورای اداری ، فرماندهان نظامی ، نیروی های نظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بهمئی برگزار شد / تقدیر ویژه امام جمعه از سرهنگ جمشیدی /تصاویر

نیروی انتظامی بهمئی با رویکرد جامعه محوری جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کرد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی،در میان سبز قامتان ناجا و در آیین صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی با تبریک هفته نیروی انتظامی، به بیان ویژه برنامه های مختلف در این هفته پرداخت و گفت : به حول و قوه الهی، نیروی انتظامی با تاسی از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب و تلاش شبانه روزی نیروهای جان برکف توانسته است امنیت خوب و مطلوبی را در شهرستان بهمئی برقرار کند.

سرهنگ فرزین جمشیدی گفت : هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس خادم مردم ، مردم حامی پلیس شروع شده وبرنامه های مختلفی و متنوعی را در دستور کار خواهیم داشت.


وی ادامه داد : نیروی انتظامی با رویکرد جامعه محوری توانسته است جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کند و ثمره این اعتماد مشارکت مردم در تمام زمینه ها برای امنیت پایدار است که آحاد مردم در آن سهیم باشند.


جمشیدی با اشاره به نقش ریش سفیدان و معتمدین و مردم در ایجاد امنیت و آرامش گفت : با هر شخص یا افرادی که قانون را بخواهند زیر پا بگذارند با جدیت و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

مقام ارشد نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با تقدیر از همکاری های دستگاههای مختلف و همکاری با این نهاد از پیگیری ها و تلاش های امام جمعه شهر لیکک در راستای همکاری با این نهاد و نقش ایشان در ترویج فرهنگ گفت : امروزه امنیتی که در کشور ما حاکم است ، حاصل زحمات شبانه روزی، هماهنگی و هم افزایی همه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است که مسئولیت امنیت را داخل کشور عهده دارهستند.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به اینکه، پیشرفت در حوزه های مختلف ، مستلزم وجود جامعه ای با امنیت بالاست افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران، دارای ویژگی های منحصر به فردی در حوزه امنیت است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان افزود : استکبار جهانی از پیشرفت ، قدرتمندی و آمادگی جمهوری اسلامی ایران، متحیر و درمانده است.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بهمئی برگزار شد / تقدیر ویژه امام جمعه از سرهنگ جمشیدی /تصاویر

تقدیر ویژه امام جمعه از سرهنگ فرزین جمشیدی

امام جمعه شهرستان بهمئی هم در جمع نیروهای نظامی و انتظامی افزود : نیروی های مسلح سربازانی هستند که به اذن خدا عزت دین امنیت دین، مردم و راه ها دست آنها است، امورات مردم برقرار نخواهد شد مگر به وسیله ی نیروهای نظامی ما.

حجت الاسلام محمد یوسف افروغی افزود: پیشاپیش میلاد مبارک پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین هفته نیروی انتظامی را خدمت شما بزرگواران تبریک و تهنیت عرض میکنم.

وی تصریح کرد: هر آن چیزی که باید از اهمیت کار نیروهای انتظامی بشنویم زبان مقام معظم رهبری در این روزهای اخیر در دانشکده ی امام حسن مجتبی(ع) شنیدیم امیرالمومنین علی(ع) : زینت حکومت داری و حاکمان شما نیروهای نظامی هستید سپاه و نیروی انتظامی جز اخلاقی ترین و معنوی ترین نیروی نظامی دنیا هستند.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان داشت: هیچ وقت یک سرباز ایرانی با یک سرباز آمریکایی قابل مقایسه نخواهد بود سرباز آمریکایی برای هوای نفس و مادیات به مبارزه برمی خیزد، حتی در خیلی از کشورهای اسلامی که استقلالی از خودشان ندارند نیروهای نظامیشان تحت تربیت استکبار جهانی است، چه در عربستان سعودی چه عراق البته در عراق به برکت مرجعیت تغییرات مهمی در نیروی انتظامی شان بوجود آمده است.

وی افزود: قطعا برای ادامه حیات و شعاری که فرماندهی محترم فرمودند که نگاه مردم داری باید به وضوع روی اخلاق و معنویت در نیروهای نظامی ما افزایش پیدا کند این بزرگترین و مهم ترین قدرت نیروهای نظامی ما است و در ۸ سال دفاع مقدس و در بقیه ی صحنه ها این را تجربه کردیم که هر جا معنویت هست قطعا قدرت دوچندان تر و شاید چندصد برابر هست به همین دلیل در نیروهای نظامی ما نمایندگی ولی فقیه را پیش بینی کردند.

حجت الاسلام افروغی با اشاره به نکته دوم افزود: حیات نیروهای نظامی به نظم هست و خود این نظم اقتدار ساز است.

وی با اشاره به نکته سوم بیان داشت: به فرموده ی مقام معظم رهبری: ما راهی به جز آشنایی با تکنولوژی های روز جنگ های پیچیده و ترکیبی نداریم باید نیروهای نظامی ما مسلح به انواع توانمندی ها شوند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت؛ در حوزه های مختلف ما نیاز داریم نیروهای نظامی ما ورزیده باشند و تاکید مقام معظم رهبری به نیروی انتظامی در این سخنرانی اخیرشان که هم از مظلومیت و هم از قدرتمندی نیروهای نظامی ما بخصوص نیروی انتظامی ما فرمودند جز دستورات اکید ایشان است.

حجت الاسلام افروغی هم با اشاره به نکته چهارم افزود: هیچ کاری محقق نمیشود مگر با هماهنگی خیلی از نهادهای عزیز اگر اطلاعات روی زمین، زیر دریا و در جنگ به هم متصل نشوند خیلی از نیروهای نظامی ما، خیلی از نهادها، حتی پدافند ها غیرعامل که مربوط به حوزه ی نظامی نیست خیلی از فعالیت ها قابل تحقق نیست پ

س یک انسجام و هماهنگی فوق العاده نیاز داریم.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد؛ پلیس راه و آنهایی که در شهر در حال فعالیت هستند مثلا در حوزه ی آموزش مدارس دانشگاه ها اینها قطعا مقداری از کار آنها کاسته خواهد شد و آموزش مردم کمک به نظم خیابان های شهرها خواهد کرد همه ی ما به همدیگر نیازمند هستیم.

حجت الاسلام افروغی اضافه کرد: اگر حاکمان میخواهند زینت داشته باشند نیاز به نیروهای نظامی دارند، اگر امورات مردم،اگر امنیت راه ها به فرموده ی امیرالمومنین علی(ع) باید برقرار باشد به برکت نیروهای نظامی و آن هماهنگی که بین آنها است محقق خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان گفت: ویژه از جناب سرهنگ جمشیدی فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان بهمئی که هم با اقتدار و عالمانه و اخلاق مدارانه و مردم دارانه در این سالهای اخیر به مدیریت پرداختند و سرمایه ی اجتماعی نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده است و قطعا این محقق نمیشد مگر با تعامل بین سپاه، بسیج و بقیه ی نیروها تقدیر و تشکر می کنم. 

 
خبرنگار:سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: