« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام الهی نیا:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید محمود الهی نیا اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید محمود الهی نیا اقامه شد.

ملت خواهان برخورد قاطع با سردمداران اغتشاشات است/انتقاد به عملکرد مسئولان و مطالبه گری هم صدا شدن با دشمن نیست/مردم در زندگی روزمره مشکل دارند

حجت‌الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز جمعه با تبریک ۱۷ربیع الاول ولادت پر خیر و برکت پیامبر گرامی اسلام و فرزند عزیزش امام صادق (ع )گفت:آشوب هایی در کشور وجود دارد و شاهد هستیم، گرچه زمینه این آشوب ها بعضا کم کاری دولت‌ها و وجود انگیزه های اقتصادی و فرهنگی است، اما بنا بر دیدگاه تحلیل گران آگاه و متخصص طراح اصلی این اغتشاشات آمریکا و صهیونیستهاست.

وی افزود:نکته دیگر که در این آشوب ها خیلی تاثیر گذار بود این بود که رسانه های دشمن، طی یک ماه گذشته هزاران دروغ را ترویج کردند که کل ایران غرق در خون و اعتراض است.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد:دشمن در این اغتشاشات و آشوب ها حقیقتا با تمام وجود به صحنه آمد و به فرموده سردار اشتری بعضی از اغتشاشگران با لباس پلیس به مردم تیراندازی می کردند برای بدنام کردن پلیس.

حجت الاسلام الهی نیا گفت:دشمن در جنگ نظامی و تحریم ها نتوانست حریف جمهوری اسلامی شود با رسانه و فضای مجازی به جنگ ما آمده است، شایسته است در این میدان قوی ظاهر شویم.رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت:جای تشکر دارد از سربازان گمنام امام زمان( عج) که تروریستها را که نقشه ها و عملیات بزرگی را طراحی کرده بودند دستگیر کردند.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا خاطرنشان کرد:انتقاد به عملکرد مسئولان و مطالبه گری هم صدا شدن با دشمن نیست و رهبر عزیزمان فرمودند:"انتقاد و نقد پذیری واجب اما تهمت و لجن پراکنی حرام است.

"رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده تاکید کرد:ملت خواهان برخورد قاطع با سردمداران این اغتشاشات است کسانی به ملت و نیروی های زحمت کش و مظلوم و مقتدر انتظامی ظلم‌کردند و حقیقتا احکام ضعیف نسبت به چنین افرادی ظلم به مردم و آینده کشور است.

حجت الاسلام الهی نیا تصریح کرد:به لطف پرودگار دشمنان نظام جمهوری اسلامی با هر توطئه و فتنه ای وارد شوند نمی توانند به این نظام آسیب وارد کنند.

امام جمعه موقت لنده گفت :مردم مشکل دارند، مشکل معیشتی، گرانی و این فریاد خاموش در وجود این مردم مشخص است ،جوانان بیکار، جوانان تحصیل کرده بیکار جوانانی که به سن ازدواج رسیدند و نیاز به ازدواج دارند و از لحاظ عدم تمکن مالی جرات تصمیم گیری برای ازدواج را ندارند این درد ها وجود دارد، این نگرانی ها وجود دارد و دردهای سخت و تلخی است و این دردها انباشه شده چندین ساله دولت‌هاست.

در رابطه با زیرساخت‌های شهرستان نیاز به سرعت دارد در طول چندین سال است که بحث ۱۴کیلومتر جاده لنده به پاتاوه مطرح شد، می طلبد مدیرانی که قول دادند با جدیت به وعده هایی که دادند عمل کنند.

خطیب نماز جمعه لنده گفت:در رابطه با زیرساخت‌های شهرستان نیاز به سرعت دارد در طول چندین سال است که بحث ۱۴کیلومتر جاده لنده به پاتاوه مطرح شد، می طلبد مدیرانی که قول دادند با جدیت به وعده هایی که دادند عمل کنند.

حجت‌الاسلام الهی نیا در پایان با اشاره فرهنگ های غلط در شهرستان گفت:بحث تیراندازی در مراسمات ترحیم‌، بحث خواننده های بی اساس و بی نتیجه و بی سواد و اسراف و مزاحمت و نگرانی، گاهی وقتها بحث تیراندازی که می شود خیلی ها نگران می شوند و به جای اینکه برای مرحوم یا مرحومه دعا کنند ناسزا هم گفته می شود می طلبد تبلیغ دین و مسائل شرعی و مسائلی که فایده دارد صورت گیرد، دوران جهالت گذشت و این حرکات جهل است و اسراف و رسومات غلط، نسبت به این مسائل هم باید توجه داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: