« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
اخبار و گزارشات گروههای جهادی؛
کارگاه آموزشی قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ی حضرت ولیعصر (عج) و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)شهرستان بهمئی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کارگاه آموزشی قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج)و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)شهرستان بهمئی برگزار شد .

سلمان تاج الدینی در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به دبیران کارگروهها ،طلاب و مشاورین قرارگاه به گزارش مختصری از عملکرد کاری خود پرداخت.

مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت شهرستان بهمئی گفت :قرارگاه جهادی ازبدو ورد به شهرستان وبعد ازپهنه بندی شهرستان برنامه های متنوعی ازجمله طرح های تابستانی باکمک هیئت ها وهمچنین به مناسبت های مختلف مذهبی همچون روز غدیر و ماه محرم بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه شده بود و بین مردم و نیازمندان توزیع شد .

وی افزود همچنین با ایجاد تفاهم نامه های مختلف ازجمله با بنیادعلوی در زمینه اشتغال نیزفعالیتهای درحال پیگیری وانجام هست که ازجمله میتوان در حوزه گیاهان دارویی وتفاهم نامه ای که با بنیاد علوی بسته شده ۶۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بهمئی به کشت گیاهان دارویی اختصاص داده شد که قرارشد تسهیلات بین ۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به متقاضیان حوزه کشت گیاهان داروئی اختصاص داده شود .

تاج الدینی ادامه داد که باتوجه به استقبال خوب جوانان ازاین طرح درحال رایزنی با نهادهای دیگربرای افزایش سهمیه شهرستان هستیم .دراین طرح آموزش،بذر موردنیاز و خرید تضمینی گیاهان داروئی را نیز بنیادعلوی تهیه خواهدکرد که شرایط بسیارخوبی برای متقاضیان این طرح می باشد.

مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای حضرت ولی عصر شهرستان بهمئی افزود : جمع اوری سند پیشرفت شهرستان بهمئی با همکاری مردم ،دبیران وطلاب و رابطان اجرایی دستگاههای اجرایی ضروری است و امیداست که با جمع اوری و احصا اطلاعات و تهیه و تدوین کتابچه و ارسال ان برنامه ریزی برای تخصیص اعتبارات و تسهیلات فراهم شود .

تاج الدینی ادامه داد : محوریت کار ما طلاب می باشند و همه کارها ار ابتدا تا انتها توسط طلاب پهنه ها صورت می گیرد ازجمله اختصاص جهیزیه، تسهیلات اشتغالزایی، کمک به محرومین ، اهدای بسته های معیشتی و رفاهی و بهداشتی نیز با همکاری طلاب صورت می گیرد .

مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای حضرت ولی عصر شهرستان بهمئی از تفاهم نامه با استانداری و فرمانداری شهرستان بهمئی خبر داد که در این تفاهم نامه ۵۰ درصد اعتبارات بودجه ای از طریق قرارگاه و ۵۰ درصد دیگر توسط دستگاههای اجرایی اورده شود تا پروژه ها به سرانجام برسند .

تاج الدینی از تامین بودجه ۱۰ خانه عالم در سطح شهرستان بهمئی خبر داد که درصورت تامین سهم دولت دراسرع وقت اقدام به ساخت خواهیم نمود.

وی ادامه داد جا دارد از شهردار محترم شهر لیکک در جهت کمک به این قرارگاه در زمینه اختصاص جایگاه تشکر کرد و از همکاری سایر مسئولان شهرستان بهمئی استقبال خواهیم کرد .

تاج الدینی گفت بحمدالله در بین ۳۰ شهرستان منتخب کشور جایگاه فعالیت عملکردی قرارگاه شهرستان بهمئی جایگاهی بسیار خوبی است که امیدواریم قرار گاه بتواند با کمک سایر مسئولین خدمات شایانی مردم داشه باشد.

لازم به ذکر است با انتخاب طلاب قرار گاه آقای جلیل پور به عنوان مسئول جدید فرهنگی قرارگاه معرفی و از زحمات آقای حق نیا تقدیر شد.

 
خبرنگار:سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: