« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
ظهر امروز انجام گرفت؛
فرماندار و شورای تامین شهرستان بهمئی با حضور در منازل خانواده شهدای ترور ، حادثه شاهچراغ با آنها دیدار و اظهار همدردی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حمام خون به دست داعشی ها در جنایت تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن‌ موسی، کهگیلویه و بویراحمدی ها را هم عزادار کرد تا ایران عزادار شهدای حرم خونین شاهچراغ و خانواده 2 شهید بهمئی در این حادثه باشد.

در حادثه تروریستی که عصر دیروز در شاهچراغ شیراز اتفاق افتاد،شهیدان خوب از اهالی شهرستان بهمئی که برای زیارت به حرم آن حضرت رفته بودند مورد ترور کوردلان و تروریستهای تکفیری قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

فرماندار شهرستان بهمئی در این دیدار گفت" شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد.

علی محمدی افزود: خانواده‌ی شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرماندار شهرستان بهمئی در مورد انتقال یا برگزاری مراسم این دو شهید بزرگوار گفت: در این مورد هیچ تصمیمی گرفته نشد و در یک فرصت مناسب پیرامون این مسئله تبادل نظر و تصمیم اتخاذ خواهد شد.

علیداد خوبی زاده به نمایندگی از خانواده شهیدان خوب ضمن تقدیر از اعضای شورای تامین و امام جمعه محترم شهرستان بهمئی گفت: ترور کوردلانه مردم بیگناه در حرم امن الهی عزم ملت ایران در پیروی از مسیری که شهدای انقلاب آغاز کرده‌اند را راسخ‌تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر اثر حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز دو شهروند شهرستان بهمئی به شهادت رسیدند.

خوبی زاده ادامه داد: آقایان هوشنگ خوب و فرزندش امید خوب در این حادثه کور تروریستی به شهادت رسیدند.

وی افزود: آقای هوشنگ خوب از پرسنل زحمتکش و وییشکسوت شبکه بهداشت ودرمان بهمئی و امید خوب از هنرمندان رشته تجسمی و عکاسی شهرستان بهمئی بود که واقعا لیاقت شهید شدن را داشتند.

خوبی زاده در پایان گفت: هنوز تصمیم دقیقی برای برگزاری مراسم شهیدان خوب از طرف خانواده ایشان اتخاذ نشد که جزئیات برگزاری مراسم را به زودی اعلام می شود.

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: