« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
شیراز تسلیت؛
پیام تسلیت فرمانده انتظامی بهمئی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و شهادت دو شهید این شهرستان

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی شهادت دو شهید این شهرستان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:


بِسم اللّه الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ


بار دیگر صدای مظلومیت عاشقان اهل بیت درصحن و سرای حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام پیچید که در مسیری دیگر از راه متعالی امام روح الله تاییدی بر فرموده آن پیر فرزانه باشد که (بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شوند)

جریان تکفیری و دروغ پرداز، مردم بی گناه اعم از کودکان زنان و مردان مؤمن و نمازگزار در حرم امن اهل بیت علیهم السلام را مظلومانه و بی دفاع به خاک و خون کشید و به شهادت رساند.

جانفشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان این ملت نقش بسته است.

خبر شهادت دو تن از فرزندان این خاک سبب اندوه دل‌ها و جان‌های همه مردم ایران به ویژه شهرستان بهمئی گردید.

اینجانب شهادت شهید‌هوشنگ خوب و فرزندش امید خوب را به خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی و شهرستانی بهمئی تسلیت گفته و برای روح پر فتوح این دوشهید والا مقام وطن آرزوی علو درجات و همنشینی با شهدا و اهل بیت (علیهم السلام) را از خداوند منان مسئلت دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: